Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Focussed schreef:Hangt er helemaal vanaf.
Als de stalhouder zich het zweet tussen de bilnaad werkt om de buitenbak goed te houden maar alsnog wil het niet lukken dan vind ik het niet meer dan reeël om gewoon hetzelfde bedrag voor te betalen.
Als er totaal niks gedaan wordt en het hele terrein onbegaanbaar wordt zou ik het vrij netjes vinden dat er een kleine korting wordt gegeven.
Heb er ooit nog een discussie over gehad omdat m'n oude stalhouder de paddocks op slot gooide als er een drol was vergeten op te ruimen. Dit is niet "onvoorziene omstandigheden" maar doelbewust faciliteiten onbegaanbaar maken. Dus valt wellicht niet helemaal in dit topic.

Yvank_ schreef:Is het niet slecht voor de pezen dan om over een keiharde vlakke bodem heen te stuiteren?
Cassidy schreef:Op een mooi gevlakte bodem, is te stappen en te draven.
Dat niet iedereen dat ziet is niet MIJN probleem
Zijn paddock is echt mega strak
Als je wilt blijven rijden, zoek dan een pensionstal met geisoleerde binnenbaan die wel zout strooien...en geen stal met alleen buitenbak....
. Sterker nog, ik galoppeer ook gerust aan! Natuurlijk pas ik het werk aan, maar zolang meneer heerlijk met zijn oortjes naar voren lekker simpel er overheen loopt gaat het prima. Het zijn geen watjes en mensen gebruiken dit weer mijns inziens veel te snel om alleen maar te klagen en paard op te hokken. Er is genoeg dat nog kan en je kunt ook zelf de handen uit de mouwen steken