Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
M_i_R schreef:Is een mens eigen: " dat overkomt alleen een ander " en vanuit die pos. wordt vaak de reactie gegeven.Al moet ik eerlijk zeggen dat ik van een boel reacties in dit topic (niet die van de TS btw!) het idee krijg dat half bokt maling heeft aan de wet. Als de situatie andersom zou zijn, en iemand zou het bovenstaande flikken, dan staat iedereen op zijn achterste benen....
elke situatie zijn eigen reactie, en in deze is dege die het paardje wil kopen op afbetaling al ver over zn rechten heen...en zie maar te bewijzen dat t anders was. bij mij was t geld dat al betaald is van t weekend al teruggestort naar deze dame. ik ben nl van mening dat als t nu al moeilijk gaat t niet verbeteren zal, zo ook met toekomstige kosten -stalling-voer-smid -veearts. Zilfstar schreef:Ragdollcat schreef:Toch heb je deze mensen te kakken gezet op de bokt.
Hoezo? Ze heeft geen namen genoemd hoor?
Vind het zelf raar dat je dus wel de verkoop door hebt gezet. Hopelijk heb je goed contact gehad en heb je nu weer een goed gevoel bij de verkoop (en dat bedoel ik serieus en niet sarcastisch)