russel schreef:Wat een kudde dieren hier weer zeg...lekker achter de meute aan lopen zonder gevoel..
Jammer dat je geen respect hebt voor andermans mening als die jouw mening tegen spreken..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
russel schreef:We hebben het ook niet over jouw, maar over de vorige eigenaresse...inlevingsgevoel is weer groot hier.
Corelli schreef:russel schreef:Wat een kudde dieren hier weer zeg...lekker achter de meute aan lopen zonder gevoel..
Jammer dat je geen respect hebt voor andermans mening als die jouw mening tegen spreken..
doei schreef:Ik zou hem teruggeven![]()
Wel de onkosten zou ik vergoed willen hebben zoals stalling en benzine en tuurlijk het aankoopbedrag,
Wanneer ze het hiermee eens is zou ik het paard teruggeven,
Anders is het einde verhaal...
russel schreef:Ik heb geen respect voor de harde manier van denken, zonder enig gevoel en dan elkaar napraten.
Het is zo makkelijk om je mening zonder nuance neer te pennen....
zap schreef:Niemand zegt toch ook dat ze haar paard niet mag missen. Natuurlijk mis je paard. Maar aankloppen bij de huidige eigenaar is niet iets dat vele doen. Vele hebben het besef verkocht is verkocht. Dus inleving genoeg. Maar ook inleving voor de andere partij! Er kan wel gebabbeld worden over inleven van verkoopster, maar wees dan ook zo eerlijk dat je je ook goed inleeft in de koper, want dat is wat nu niet gebeurt. Missen Ja, maar terugverkopen, echt niet
Vjestagirl schreef:russel schreef:Ik heb geen respect voor de harde manier van denken, zonder enig gevoel en dan elkaar napraten.
Jij redeneerd vanuit de verkoopster, ik vanuit de koopster. Want die heeft ook gevoel, waar jij dan weer probleemloos overheen stapt
janouk schreef:het is jouw beslissing. Je hoef hem niet terug te verkopen.
Zelf zou ik het wel gedaan hebben. Iemand maakt een verkeerde keuze om verkeerde redenen en heeft spijt. Ik ben dan ook een emo.
Ik bedoel maar: ze had gedurende dat hele proces de tijd om de verkoop een halt toe te roepen. En dat heeft ze niet gedaan.russel schreef:Ik heb geen respect voor de harde manier van denken, zonder enig gevoel en dan elkaar napraten.
russel schreef:Vjestagirl schreef:Jij redeneerd vanuit de verkoopster, ik vanuit de koopster. Want die heeft ook gevoel, waar jij dan weer probleemloos overheen stapt
Koopster heeft zeker gevoel, maar niet het gevoel met het paard als verkoopster en dat is een seignant verschil
Tendance schreef:Zo zie jij het Russel, maar zo zie ik het niet. Blijkbaar was je band zwak genoeg om het dier te verkopen, dus verkocht is verkocht.