Ze weet dan ook wat beide paarden voor mij betekenen en ik weet zeker dat als ik onverwachts zou komen te overlijden dat ze samen met de staleigenaren naar de beste oplossing zou zoeken. Maar als het goed is overleef ik mijn paarden gewoon hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Als ik kom te overlijden, blijft mijn paard gewoon in het bezit van mijn ouders, maar hij gaat dan waarschijnelijk naar kennisen/vrienden van ons toe. Zij hebben kinderen die allemaal gek zijn op hem. Paard heeft ondertussen ook de leeftijd dat ie lekker rustig is, dus dat is geen probleem.. Mocht dat niet lukken, wordt hij door een andere vriendin verder verzorgd en gereden. Mijn vader heeft ook een hele tijd gereden, maar kan door zijn gezondheid helaas alleen nog af en toe een stapritje maken.. Dus hij blijft in elk geval wel 'in de familie'
Mijn familie zal dan waar nodig financieel ondersteunen als het moet.
_merel_ schreef:Ik heb het daar van de week nog over gehad! Nady zou naar mijn vriendinnetje Soraya (Soraya85) gaan en mijn shetlander zou daar blijven! Nu zegt mijn vriend dat hij Noah wil houden maar misschien gaat Noah ook wel mee, als Soraya dat goed vind! Wij zijn goed verzekerd dus evt kan mijn vriend financieel ondersteunen!
maar alle paarden die je nu of in de toekomst zal hebben, zullen welkom zijn.