Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amyz schreef:Tsja... Als ik pensionhouder zou zijn en ik kon een lege box weer vullen zou ik het ook doenAlleen niet netjes dat ze zich dan zo opstellen met het hooi enz. Aan de andere kant ben ik van mening dat je áltijd moet proberen op een goede manier ergens weg te gaan. Ja, als die mensen je gaan staan uitschelden oid is dat natuurlijk geen haalbare kaart meer, dat moge duidelijk zijn
![]()
Ik ben ook al een paar keer verhuisd en bij 2 stallen had ik verrekte goede redenen, maar ook daar heb ik netjes alles afgehandeld en zou ik in principe gewoon naar terug kunnen. Als er een hoop stennis is geschopt met het weggaan... Tsja.... Ik ken maar 1 kant van het verhaal weet je![]()
Ik zou zeggen; jammer dan. Move on. Niet fijn dat het op zo'n manier heeft moeten gaan maar je staat nu op een prettige stal. Als je met alle geweld dat geld wilt hebben kan je minder genieten van je paard omdat je bezig bent met niet-leuke dingen. Ik kan me voorstellen dat het een principekwestie is geworden maar ik zou de rotzooi er echt niet voor over hebben eigenlijk...
Fleurtje100 schreef:En dan had de TS niet in haar recht gestaan. Nu wel, hij verhuurd één stal aan twee mensen en dat kan niet. Als de TS afgelopen week nog gebruik had willen maken van de stal had dat moeten kunnen, ze betaald er tenslotte voor. Stalhouder had er best een nieuwe klant in kunnen zetten, maar dan had hij even contact op moeten nemen met de TS. Van ik heb een nieuwe klant die jouw box wil overnemen, als ik jou nu eens het resterende geld overmaak, kan ik dan die box aan haar verhuren. Had TS vast geen probleem mee gehad.
Fleurtje100 schreef:En dan had de TS niet in haar recht gestaan. Nu wel, hij verhuurd één stal aan twee mensen en dat kan niet. Als de TS afgelopen week nog gebruik had willen maken van de stal had dat moeten kunnen, ze betaald er tenslotte voor. Stalhouder had er best een nieuwe klant in kunnen zetten, maar dan had hij even contact op moeten nemen met de TS. Van ik heb een nieuwe klant die jouw box wil overnemen, als ik jou nu eens het resterende geld overmaak, kan ik dan die box aan haar verhuren. Had TS vast geen probleem mee gehad.
Ariebren schreef:Denk niet dat de stal weer vrijgemaakt wordt, ook de pensionstal eigenaar heeft zijn rechten.
Klantje weg met al zijn of haar spullen, stal is vrij voor de volgende klant.
En wat een gezeur voor misschien 100 euro.
Jij gaat weg, opgezegd volgens de afspraak, dus je hebt ook geen rechten meer.
Als je een paard moet houden met dit soort problemen dan ligt het misschien aan de eigenaar van dat paard.
montoya schreef:Ariebren schreef:Denk niet dat de stal weer vrijgemaakt wordt, ook de pensionstal eigenaar heeft zijn rechten.
Klantje weg met al zijn of haar spullen, stal is vrij voor de volgende klant.
En wat een gezeur voor misschien 100 euro.
Jij gaat weg, opgezegd volgens de afspraak, dus je hebt ook geen rechten meer.
Als je een paard moet houden met dit soort problemen dan ligt het misschien aan de eigenaar van dat paard.
dat het paard soms geen hooi krijgt dat er regelmatig een paard overgeslagen word met brok voeren wat iedere debiel kan en dat er meerdere paarden daar een vette tik krijgen, ligt aan de eigenaar van het paard nou verklaar nader
jij zeurt er word wat gevraagd en jij gaat door op dingen die niet eens gevraagd worden wie zeurt er dan . misschien heb ik wel een wijze raad voor jouw ....... lekker weg blijven van dit topic.
montoya schreef:Ariebren schreef:Dat is dus de reden dat TS weg gegaan is.
Mensen, of meisjes ??
Leven en laten leven.
ja idd dat is de reden. ik weet wat er gaande is en neem 1 ding van mij aan ik ga niet snel ergens weg maar kom me niet aan mijn kinderen en mijn paard .
Dressage4U schreef:Jij hebt betaald voor de stal dus is het niet geoorloofd om een ander paard in jouw box te zetten.
Maar ik begrijp de stalhouder wel. Je zou wel aan hem kunnen vragen het hooi. stro en de brokken af te nemen. Daar heb je ook voor betaald dus die moet hij jou doen toekomen.
Ik heb ooit eens op een stal gestaan waar een paardenevenement gaande was. De pensionpaarden moesten het land op en de stallen werden s'ochtends voor 10 euro verhuurd en s'middags nog eens voor 10 euro verhuurd aan deelnemers van het evenement. Ik wilde dus mijn paard op stal zetten maar die bleek bezet. Ik houd niet van dat soort acties want ik vind het smerig dat mijn paard dan aan het eind van de dag in een smerige stal komt en waar er 'vreemde' paarden hebben ingestaan. Op deze stal sta ik dan ook niet meer. En niet alleen om deze reden maar er was meer loos.
Thirty schreef:TS, ik snap je reactie en verontwaardiging wel....maar ik vind het wel lichtelijk overdreven
Je bent er weg, laat ze lekker in hun eigen sop gaarkoken.
Stop die energie lekker in je paard
montoya schreef:Thirty schreef:TS, ik snap je reactie en verontwaardiging wel....maar ik vind het wel lichtelijk overdreven
Je bent er weg, laat ze lekker in hun eigen sop gaarkoken.
Stop die energie lekker in je paard
ja is het misschien ook wel maar als je boos bent denk je er toch wel iets anders over .
en de boosheid zakt nu wel wat .