Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vestlandhest schreef:Amalarab schreef:Ik denk dat de TO het paard idd niet goed kan verzorgen en dat ook niet snapt door de Asperger.
Fijn dat Zorro toch goed terechtgekomen is, had heel anders kunnen lopen.
Pardon? Ik ben ook recent gediagnosticeerd met Asperger, en ik weet toch echt wel welke verzorging een paard nodig heeft. Fijn, zo'n stereotype... En ja, verder is dit een verwarrend topic. Ik blijf het volgen.
Voelde me al zwaar beledigd
haha. Maar idd een verwarrend topic, omdat er nu vanalles wordt gezegd en je er zelf natuurlijk niet bij bent. Ook ik ben benieuwd of de TS hier nog op reageerd.
SheMellon schreef:Sorry hoor..maar mag ik even kotsen hier!!!
Jezus wat kan jij liegen zeg!!
Toen jij Zorro een maand van mij leasde heb ik hem keurig netjes en kerngezond afgeleverd!!
En jij hebt hem binnen een maand verpest!!
Zonnestraaltjes???Laat me niet lachen!!!
Jij hebt hem amper verzorgd..dat moest de staleigenaar doen waar hij stond!
Om maar niet te spreken over het niet te bereiken zijn. Dat ik te horen krijg na een maand dat je al 2 weken ziek was!
owh en ik geloof zelfs dat de staleigenaar nog geld van je krijgt voor het voer wat jij dus niet voor hem kocht!
Ik zat in een poedersuiker situatie waardoor ik Zorro wel weg moest doen. Ik dacht dat ik met jou de oplossing had gevonden. Maar nee..jij hebt me van de druppel in de sloot geholpen. Ik moest hem naar een handelaar doen die gelukkig enorm goed voor hem heeft gezorgd onder toeziend oog van een vriendin die getuige is van jouw 'goede zorg' van Zorro. Uiteindelijk is hij opgeknapt ja en is hij doorverkocht!
Of het nou gelul is of niet dit gezemel over het kopen van Zorro. Ik ben blij toe dat de staleigenaar hem niet verkoopt!
Je hebt werkelijk waar geen idee wat jij hebt veroorzaakt. Dus alsjeblieft kap met dit schijnheilige gedoe zeg!
D00R schreef:Uhm... wat ik me wel afvraag is hoe het mogelijk is dat Zorro in een maand daadwerkelijk zó achteruit is gegaan dat het daarna heel lange tijd heeft geduurd voor hij weer opgeknapt was.