Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Geryon schreef:@ Ja, klopt, misleidende titel, sorry. Ze gaat hem nu wel op haar naam zetten
@ Shilaly:Als we het paard niet krijgen dan nemen we de politie mee, dus die krijgen we sowieso wel. We gaan daar alles aan doen.
@ Traiectum: Ik snap dat het paspoort geen bewijs is, maar de erfgename gaat inderdaad een briefje maken dat hij van ons is, als bewijs, dankje voor je voorbeeld, ik zal het gebruiken!
@xsenny: Dit is de waarheid van het verhaal. Als je het niet gelooft wens ik ook geen reacties meer van jou te krijgen, want die zijn dan toch overbodig, sorry. Ik ga niet alles lopen verder uitleggen omdat iemand mij niet gelooft. Alle informatie die nodig is heb ik nu gegeven.
Ik heb vandaag niet met de staleigenaar gesproken omdat hij zo boos was. Over een paar dagen zijn wij van plan hem te spreken en het paard mee te nemen (althans, proberen)
opisop_shop schreef:zou hij niet, als je het paard daar weghaalt, een bedrag aan stalling gaan eisen van jullie, omdat hij het paard wel onderdak heeft verleend? Dus de kale stalhuur, aangezien jullie voeding/strooisel heben betaald?
Brainless schreef:@TS
Maar in je OP staat duidelijk: Dat de staleigenaar zei:Citaat:ik neem hem wel over en zet hem bij mij op stal, maar de kosten etc. zijn voor jou
Dan heeft je vriendin hem dus toch gewoon het paard gegeven?
En is het paard niet meer van haar?
Geryon schreef:Waarom zou ik mijn tijd verdoen aan een broodje aap verhaal? Ik ben 16 jaar oud zeg, kom op, of kunnen jullie alleen ''grote mensen'' geloven? Als je het (deels) niet geloofd, reageer dan ook niet, daar heb ik namelijk geen zak aan, dus ga je tijd dan aan iets anders besteden.![]()
De vader van het meisje heeft een paar dagen gewacht (totdat staleigenaar weer zou kalmeren) en is daarna met hem in gesprek gegaan. Hij mocht het paard meenemen, maar onder voorwaarde dat staleigenaar hem terug zou krijgen als mijn vriendin hem niet meer wilt. Maar aangezien zij hem toch niet weg doet tot zijn dood hebben ze maar 'oke' gezegt. Verder wordt hij gewoon op mijn vriendins naam gezet. De erfgename vond het alleen opeens niet zo leuk meer, al dit gezeik, en zei dat als dit zich aanhield dat ze hem alsnog naar de slacht zou brengen. Gelukkig dat de staleigenaar dus weer normaal ging doen.
Hij staat nu bij de twee mensen waar ik het over had. Dit weekend of maandag gaat hij naar stal Wennekers. En hij staat dan ook op mijn vriendins naam en hij is overgedragen aan haar, dus is het zwart op wit echt haar paard. Haar ouders gaan mee betalen, ze is gestopt met roken, dus heeft ze genoeg geld om hem daar te stallen gelukkig!
Dus mensen, hij is niet meer 'te koop'!
Hij is erg beinvloedbaar!