Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dynamiek schreef:Ik was er niet bij! maar was ik er maar bij geweest, dan was hetgeweest staleigenaar hoort van andermans dier af te blijven!
Quellian schreef:dynamiek schreef:Ik was er niet bij! maar was ik er maar bij geweest, dan was hetgeweest staleigenaar hoort van andermans dier af te blijven!
Ook als het in overleg geweest zou zijn en hier een ander verhaal wordt verteld?
Daar ben ik wel benieuwd naar, want hier staat maar 1 kant van het verhaal? Ben erg benieuwd naar de reactie van de staleigenaar, want de moeder van het meisje zou met ze gaan praten begreep ik uit het topic?

. Moet toch niet gekker worden.

Quellian schreef:Jeetje christel28, weten de staleigenaren al dat jullie weggaan? Anders is het niet zo netjes om zoiets op bokt te zetten lijkt me?
christel28 schreef:Ja hier ben ik weer...de eigenaar!
De pony gaat morgen weg, we moesten eerst een vervangend plekje regelen. Morgen gaan we ook praten. De enige reactie was dat ze ons echt NET wilde bellen op het moment dat wij aankwamen daar en hun zagen. Maar leed was al geschied want onze pony stond al opgezadeld en was rondjes aan het rijden....(dus al meegnomen)....en het antwoord was dus; ja een andere pony wordt anders wild als we jullie pony niet meenemen. Maar wij hebben zoiets van VRAAG het dan!! Niet zomaar meenemen! En verder was het; Oh nou sorry dan!
We hebben het verder wel vaker gemerkt, maar hadden vertrouwen dat het niet meer gebeurde, DUS wel!
Morgen gaan we (mijn man) praten met ze....verder gaan we wel verder met eventuele vergoeding! En een excuses is ook op zijn plaats naar mijn dochtertje....die was erg bang en overstuur. De pony is haar leven.....haar beste vriend!
Kan dus nog niet heel veel verder vertellen, het is "aan de gang" zeg maar!
christel28 schreef:Wat is er veranderd aan mijn verhaal dan??? GamblersCup?????
Is volgens mij wel hetzelfde.....
En niet netjes om op Bokt te zetten???
Teneerste:....BLIJF ik nog netjes door ze niet met naam en toenaam te noemen hier....en waarom mag ik mijn verhaal dan niet doen, voordat ik eerst melding maak dat we weggaan! Nou die zaterdag toen wij ze op heterdaad betrapte, terwijl zij met onze pony geld stonden te verdienen, onze pony die zij maar even gebruikte zonder even een belletje te doen om te vragen of het mocht??
Weet je; ik kan het ook hier in de krant gaan zetten....zelfs daar heb ik recht op!!!! Dan hadden ze dit niet moeten doen.
En dan daarbij, stel dat een van de gezinsleden of hun zelf dit verhaal hier zouden lezen, maakt mij dat nog niets uit. Stel dat ze zichzelf hierin herkennen....ze hebben het toch gedaan, ik maak er zeker geen geheim van dat ik ht ronduit schandalig belachelijk vind! Maar daar zijn de meningen blijkbaar ook over verdeeld, en dat maakt niet uit, ieder zijn mening, maar het zou jou paard of pony maar eens zijn geweest!