Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lonnie schreef:hmm ik ben benieuwd hoe je een paard met hoefzweer of hb kan spuiten....mijn Tinker heeft beide ( het laaste heel erg) gehad, 2 weken geleden nog. Ondanks dat hij de maximale hoeveelheid buut had, liep hij nog niet en lag alleen maar. al had je die gespoten kon je er nog steeds niet op rijden hoor....beest kon amper staan en was echt zwaar gedrogeerd met al die pijnstilling
Qizz schreef:Nou de kogel is door de kerk, ze krijgt (bijna al het) geld terug en het paard gaat vrijdag terug naar de oude eigenaren...
Qizz schreef:Nou de kogel is door de kerk, ze krijgt (bijna al het) geld terug en het paard gaat vrijdag terug naar de oude eigenaren...
. Wat heb ik toch een hekel aan mensen die alleen maar aan de poen denken, over de rug van zo'n arm dier (en dan heb ik het over die verkopers natuurlijk). Wat gaat er met dat paard gebeuren???
. Heb het wel overwogen, hoor, maar toen ik hem zag als twee jarige wist ik dat het goed zat. Mag iedereen me voor gek verklaren, ik heb er al jaren een superpaard aan.