Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Caira schreef:Ik mis de reactie van je stalhouder. Want als 1 van mijn pensionklanten dit zou doen dan was ze binnen 2 dagen weg.
Paan schreef:Caira schreef:Ik mis de reactie van je stalhouder. Want als 1 van mijn pensionklanten dit zou doen dan was ze binnen 2 dagen weg.
Helemaal mee eens, Caira. Ik zou weggaan als die andere mensen niet weg gestuurd worden. Want niemand komt zonder mijn toestemming aan mijn paard. Is dit de algemene mentaliteit op die stal of alleen bij deze mensen om zo maar een paard van iemand anders mee te nemen? Dit gebeurd bij ons op stal echt niet hoor.
Weggaan is altijd een optie hoor. Want er is genoeg in de buurt van Putten te vinden. Ik ken veel stallen in Putten en weet dat er genoeg leuke stallen zijn waar de verzorging e.d. goed is.

aerdenhout1 schreef:Net wat Caira ook al zei, die zou van mij ook per direct de stal mogen verlaten!
Maar hoe zijn ze eigenlijk aan je zadel en hoofd stel gekomen. Liggen die net achter slot en grendel bij jullie?
aerdenhout1 schreef:Net wat Caira ook al zei, die zou van mij ook per direct de stal mogen verlaten!
Maar hoe zijn ze eigenlijk aan je zadel en hoofd stel gekomen. Liggen die net achter slot en grendel bij jullie?
)
Laat de probleem makers maar vertrekken Caira schreef:Maar als mensen al zoiets in hun hoofd hebben en dus zo weinig eerbied hebben voor andermans eigendommen vind je het dan nog wel vertrouwd als zij op stal rondlopen?
MiiRowiej schreef:nou wij hebben een tijd geleden ook zo iets gehad op stal, we hadden een nieuw verzorgertje op stal voor 1 van de shetlanders (meisje van hoog uit 12 jaar) allemaal prima en goed afgesproken. ze kwam altijd samen met haar moeder en na een paar weken besloot ze dat ze ook wel bekwaam genoeg was om ook alle andere paarden, dus van allemaal verschillende eigenaren, ook uit de wei te halen en te poetsen en te longeren. nou die heeft het dus ook flink te horen gekregen van de stal eigenaresse!