Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Balou_k schreef:Ze wilt het zoiezo niet houden, ze vind het dier niet leuk en heeft geen klik, ze gaat bellen met de vraag of ze haar terug nemen voor minder geld dat ze betaalde
Roosch schreef:Had dat topic ook al gevonden tussen haar berichten, jes_sira.
TS, ik zou graag eerlijk antwoord willen op mijn vraag.
Ben jij de persoon waar het in dit topic over gaat? Heb jij ongezien een merrie gekocht?
Eerder in dit topic zeg je namelijk dat je op dit moment geen paard hebt maar wel op zoek bent, terwijl je berichen dat op bokt.be en op bokt.nl tegenspreken.
chanel1985 schreef:Balou-k
Newbie
Re: ****« Reactie #21 Gepost op: januari 10, 2011, 16:15:15 pm »Citaat Ik heb een hele mooie merrie op het oog, via Joo hier ben ik meer over haar te weten gekomen, heb nu een bedrag overgestord als aanbetaling en vanavond gaan ze kijken of het binnen is dan word ze zo snel mogelijk (ik hoop te kunnen regelen morgen) gebracht..
Nieuwschierig welk paard : Zora een mooie zwarte merrie.
Hierboven het bericht dat je zelf geschreven hebt op in het topic op bokt. ( heb het eventjes
Dit is MIJN acc enkel zit vriendin prutsmuts wel eens op.. Nogmaals bel maar vanavond is ze bij mij.
gekopieerd)
heb naam handelsstal eventjes in sterretjes gezet. Als dit jij niet bent zit je op het account van iemand anders en dit maag trouwens niet.
Zinia schreef:Ik krijg hier wurgneigingen van, jeuk en een hoge bloeddruk...
Heeeeel frappant allemaal, nét even iets te toevallig. Jij verdient geen paard! Arm diertje..
Wordt je opgelicht door een louche paardenhandelaar, die -in mijn optiek- al helemaaaaaaal geen paarden verdient. En dan als je zo STOM bent om het paard niet te laten keuren en er geen dierenarts bij wil halen... dan verdien je het ECHT niet! Medelijden met het paardje, waar zal hij terecht komen? Het heeft waarschijnlijk vreselijk veel pijn en een nieuwe baas die hem niet meer hoeft alsof je een voorwerp hebt gekocht!!! En dat arme dier staat daar maar te creperen omdat hij toch niet zo mooi is als op het plaatje en omdat dat domme paardenwijf als baas, voor een dubbeltje op de eerste rij wil moet hij maar weg!!
jes_sira schreef:Chanel, het is dezelfde schrijfwijze. Zegt me genoeg.
Zilfstar, ergens heb je gelijk, maar zoals het eruit ziet liegt ze de hele boel bij elkaar. En als dat nou alles is..
Het paardje de dupe van deze mega domme actie. En dat gelieg zal de situatie alleen maar verslechteren voor dit beestje...
eilleen333 schreef:Balou_k schreef:Ze wilt het zoiezo niet houden, ze vind het dier niet leuk en heeft geen klik, ze gaat bellen met de vraag of ze haar terug nemen voor minder geld dat ze betaalde
Dit vind ik echt heel kwalijk. Nog afgezien van de gebreken die het dier vertoont. Als het dier gezond was geweest, was er dus ook geen klik. Je vriendin heeft een paard gekocht, geen nieuwe trui...
Mensen denken naar mijn mening veel te makkelijk over de aankoop van een dier. Zomaar kopen zonder dat je hem gezien hebt, en dan willen 'ruilen' omdat ie niet bevalt... Mensen steken nog meer tijd in het uitzoeken van een nieuwe mobiel...

spatter schreef:of je een keukenkastje koopt![]()
die vriendin van jou is geen enkel dier waardig, wat een halve gare troel![]()
waarom verbaast het me nu niks dat dit in Belgie gebeurd
hopelijk krijgt het paard een baasje met verstand of wordt het naar de slacht gebracht
jou vriendin wil er geen geld insteken, schandalig, de handelaar is ook geen optie voor het paard, net zo'n rampgeval
maar België is echt geen achtergesteld land op vlak van paarden hoor... hier twee paarden die via handelaar gekocht zijn, maar wel netjes gekeurt en proefgereden etc. Maar goed, is offtopic natuurlijk.. anneliesdj schreef:Mensen! Wat maakt het uit of het TS zelf is of haar vriendin?
Het was een domme actie, dat realiseerd zij zich inmiddels ook wel.
Ze heeft nu meer aan zinnige adviezen om te voorkomen dat de situatie nog erger wordt voor het paard.
anneliesdj schreef:Mensen! Wat maakt het uit of het TS zelf is of haar vriendin?
Het was een domme actie, dat realiseerd zij zich inmiddels ook wel.
Ze heeft nu meer aan zinnige adviezen om te voorkomen dat de situatie nog erger wordt voor het paard.
Zilfstar schreef:Ts of Vriendin, wie je ook bent: NEEM JE VERANTWOORDELIJKHEID voor dit arme dier en haal er in g*dsnaam een DA bij!!
En TS als jij het niet bent en het IS een vriendin: zeg haar dat ze er als de s*demieter een DA bij haalt. Dit neigt naar dierenmishandeling en verwaarlozing op zijn minst! Als je een dier koopt hoor je ervoor te zorgen. OOK als het dier onverhoopt ziek blijkt te zijn/ worden (vooral als je zelf zo stom geweest bent het dier "blind" te kopen)
jasmijn78 schreef:Ik snap niet dat sommige mensen hier nog zo fanatiek op ingaan. Dit is toch te dom voor woorden? Laat ze het lekker zelf uitzoeken. Of het nu de TS zelf is of een zogenaamde vriendin. Wie zo dom doet moet maar op de blaren zitten.
Ik zou willen zeggen: TS: veel succes ermee!