russel schreef:Toen ik je openingspost las, dacht ik meteen dat dier mankeert iets. Hij heeft iets in zijn rug, maar kan ook in de hals zitten. Dat hoeft nl niet bij een normale keuring naar buiten te komen.
Als hij zo dominant is, zal hij zich ook zo in de kudde zich laten zien, maar als hij zich klein maakt, dan wil hij met rust gelaten worden omdat hij het conflict lichamelijk niet aan kan.
Ik hoop voor je vriendin dat het geen blijvende schade is, maar dat het met een fysio/osteo en goede nabehandeling met massage opgelost kan worden, maar ik vrees erger....
Ik vind het helemaal niet gek dat die eigenaren van dat paard af willen, dat wilde jouw vriendin ook en je verteld zelf dat niemand dat dier kon longeren of rijden...lijkt mij dan toch wel duidelijk dat er eens een goede arts die verstand heeft van fysio en osteopathie naar moest kijken. Jullie hebben een paard dat zich "gevaarlijk" gedroeg verkocht en nu doen jullie beiden of het raar is dat hij nu terug moet komen....
Ik vind het niet fair om dan een topic aan te maken en dan te doen alsof je een goed, braaf paard hebt verkocht en ineens er bijzondere problemen zijn opgekomen. Dat er dan bokkers reageren dat ze pech hebben vind ik ook van dubbele moraal getuigen.
misschien moet je eerst de rest van het topic even goed doorlezen?
Er is niet gedaan alsof er een goed, braaf paard werd verkocht...

)