Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Janine1990 schreef:Voor de mensen die zeggen: verkopen...
Zijn jullie je er wel van bewust dat je TS tot heling aanzet? En heling is een strafbaar feit, echter kan de eigenaar van de spullen naar alle waarschijnlijkheid het niet terugvorderen....
xSOULSISTER schreef:berdien85 schreef:Dan zet je het toch op MP?
Je hebt je best gedaan, toch?!
Precies wat ik ook dacht.
Ik zou haar een bericht sturen, proberen te bellen
en een brief sturen met daarin dat als ze de spullen binnen twee weken niet komt halen de spullen verkocht worden op MP en dat ze dan kan bieden op haar spullen als ze ze nog wil.
Je hebt haar dan gewaarschuwd en je hebt haar lang genoeg de tijd gegeven denk ik zo.
als zij de politie dan inschakelt dan hoort zij gelijk haar spullen terug te krijgen, en als jij dan gaat zeuren met ja maar de spullen stonden hier al zolang, tjah daar kan de politie niets mee. Bermudaa schreef:Denk je dat nou echt? denk eens na. Je doet nu alsof jij de regels hier beheerst, maar zo gaat het écht niet volgens de wet.als zij de politie dan inschakelt dan hoort zij gelijk haar spullen terug te krijgen, en als jij dan gaat zeuren met ja maar de spullen stonden hier al zolang, tjah daar kan de politie niets mee.
xSOULSISTER schreef:Janine1990 schreef:Voor de mensen die zeggen: verkopen...
Zijn jullie je er wel van bewust dat je TS tot heling aanzet? En heling is een strafbaar feit, echter kan de eigenaar van de spullen naar alle waarschijnlijkheid het niet terugvorderen....
Maar wat moet ze dan, kan ze ze wel gewoon op straat zetten ofzo?
Want als je er alles aan gedaan hebt om contact te leggen met de ruiter en de ruiter komt de spullen niet halen..
xSOULSISTER schreef:Janine1990 schreef:Voor de mensen die zeggen: verkopen...
Maar wat moet ze dan, kan ze ze wel gewoon op straat zetten ofzo?
Want als je er alles aan gedaan hebt om contact te leggen met de ruiter en de ruiter komt de spullen niet halen..
berdien85 schreef:Dus zij laat haar spullen daar liggen (dat kan en mag gewoon) en als de TS deze weggeeft,gooit of verkoop, dan wordt ze daar op afgerekend?? Lijkt me wel een beetje krom..
berdien85 schreef:Dus zij laat haar spullen daar liggen (dat kan en mag gewoon) en als de TS deze weggeeft,gooit of verkoop, dan wordt ze daar op afgerekend?? Lijkt me wel een beetje krom..
xSOULSISTER schreef:Vind ik ook, denk toch dat je als TS ook je rechten hebt.
Tuurlijk je mag zomaar niet andermans spullen weg gooien, maar wel op andermans locatie laten dan?
skyline schreef:nou eigelijk is ze niet straf baar ze heeft al het mogelijke geprobeert om te zorgen dat de eigenaar van de spullen het op komt halen ,
als ze het niet op komt halen dan zou de ts het gewoon leggaal weg mogen gooien , wegegeven of verkopen
berdien85 schreef:Nou als diegene haar gebelt heeft en weet ik wat, en ze kan haar niet bereiken.. Dan kan de wet haar toch niet verplichten die spullen ik weet niet hoe lang te bewaren voor het geval de eigenaar zich toch nog meldt? Dat lijkt me een stukje eigen verantwoordelijkheid..
berdien85 schreef:Adem in adem uit.. Ik val je niet aan ofzo..
Ik snap gewoon niet dat diegene waar het om gaat helemaal in haar recht staat en de ts niet, terwijl ze alle moeite heeft gedaan! Je zal vast gelijk hebben, maar ik vind het heel raar..
cissy schreef:hoe oud is de ruiter in kwestie?
- Onder de 21 dan lekker bij mams gaan brengen, lijstje laten tekenen en klaar is klara.
- Boven de 21, briefje maken en onder dr neus duwen als je dr weer ziet, ultimatum stellen van ophalen voor bepaalde datum en anders doneren aan Brooks Hospital.
Anita0 schreef:Hoe kan degene die de spullen daar heeft liggen ooit bewijzen dat ze daar spullen had liggen?
Getuigen zijn niet geheel onbelangrijk... Daarbij is het logisch dat er spullen liggen, als ze daar 3 weken is geweest... Met het oog op een langere periode....