Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
kevje06 schreef:kennis van ons had pension paarden en geen regels over tijden maar kwamen meiden na avondje uit dood leuk nog langs... ik zou er niet blij mee zijn, je schrikt je dood als je net op 1 oor ligt.
dus ik ben voor, maar 17u vind ik veel te vroeg, meeste mensen werken.
Marion71 schreef:kevje06 schreef:kennis van ons had pension paarden en geen regels over tijden maar kwamen meiden na avondje uit dood leuk nog langs... ik zou er niet blij mee zijn, je schrikt je dood als je net op 1 oor ligt.
dus ik ben voor, maar 17u vind ik veel te vroeg, meeste mensen werken.
Ik heb ook geen openings- of zo je wilt sluitingstijden, maar er is werkelijk niemand die op een belachelijk tijdstip komt of gaat. Ik ben ook degene die een ziek paard constateert en controleert. Ga daar zelfs m'n bed voor uit. Er is bij mij echt geen eigenaar die om 2 uur 's nachts komt temperaturen of checken hoor. Het mag wel, maar ze doen het niet.
Ik vind o/s-tijden ook weinig klantvriendelijk, al moet ik wel bekennen dat ik het op mooie zomerse zondag best zou kunnen waarderen om een dagje gesloten te zijn. Gewoon een dagje rust & privacy te hebben, daar heeft iedereen -zelfs een pensionhouder- wel eens behoefte aan. Maar goed, ik heb gekozen voor geen o/s-tijden en daar hoort dit nou eenmaal bij.