Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
kohtje schreef:Toch vebaas ik mij er over dat sommige op zoveel verschillende stallen hebben gestaan. Ik sta al 20 jaar op de zelfde stalling.
Natuurlijk is er wel eens wat maar dat heb je overal.Ik sta op een stal met veel regels maar daardoor is alles duidelijk.
Voer in overvloed.
kohtje schreef:En dat in de zelfde gemeente als TS.
PayPay schreef:Citaat:Ik heb gesproken met XXXX En haar man XXXX heeft mij daar rondgeleid en alles verteld over de stal etc.. Zijn dit nog steeds de huidige eigenaren die deze plek al jaren huren?
Want een stuk terug in deze topic stond erin dat de eigenaar is overleden? Ik snap hem even niet meer?
Ja dit zijn nog steeds de huurders van die stal.Citaat:Ik ben namelijk opzoek naar een plek voor mijn pony omdat ik nu op een stal sta die net zo over komt als dit..
In heb mijn pony neergezet bij een particuliere vrouw die nog 12 paarden heeft.. Deze vrouw heeft toen op mijn advertentie gereageerd dat ik maar een keer moest komen kijken bij haar.. Dit was dus in de zomerperiode.. Ze had mij toen beloofd dat als het weer erg zou verslechteren dat de paarden dan in de schuilcontainer zouden kunnen schuilen als ze dat wilde.. Maar zolang dat niet nodig was zouden haar waak honden daar overdag in vertuffen.. Tot op heden zitten de honden er nog steeds en kunnen de paarden niet schuilen en staan tot hun knieen in de blubber.. Nu ben ik al enige tijd op zoek naar een plek maar dat valt niet zo makkelijk te vinden in deze periode.. maar tot de dag als vandaag ga ik altijd nog met een klote gevoel naar huis..
Ik was gaan kijken op deze stal in hoofddorp.. En het zag er inderdaad allemaal netjes uit en altijd nog 10x beter dan waar we nu staan! Ik sta echt op dit punt om echt te overwegen om mijn pony toch naar deze stal te verhuizen (ondanks de negatieve reacties).. al zal het maar voor tijdelijk zijn als overbrugging.. (omdat het er 10x beter uit ziet dan waar die nu staat!!!) De stallen die ik vind op internet zoals mp.. Zijn te ver weg (als ze niet te duur zijn)of te duur (als het om dichtbijzijnde stalling gaat)... Ik ben namelijk in bezit van 2 scooters en geen Auto.. en heb een limiet dat ik kan rijden met me scooter van 15 km.. en 20 km echt te ver word kwa tijd..!!
Ik hoor het wel..[/
PayPay schreef:aerdenhout1 schreef:IK haak even in....weet niet waar je woont, maar ik heb momenteel ook nog een box vrij.
Voor foto's klik even de site aan onderaan het bericht.
En onze stal staat goed bekend!![]()
![]()
Ik woon in Zwanenburg... Volgens mij valt aerdenhout wel ted oen met de scooter? Het gaat wel om een hengst veulen..