Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jwoltmanelp schreef:Krachtvoersysteem: via een RFID systeem (paardherkenningssysteem) voert een computer de paarden zo ongeveer 10 tot 20 keer per dag (ingesteld door gebruiker) krachtvoer. Het systeem is zo opgebouwd, dat het paard bij het voeren niet gestoord wordt door andere paarden. Zo is het voeren van krachtvoer mooi verdeeld over de dag.
jwoltmanelp schreef:Krachtvoersysteem: via een RFID systeem (paardherkenningssysteem) voert een computer de paarden zo ongeveer 10 tot 20 keer per dag (ingesteld door gebruiker) krachtvoer. Het systeem is zo opgebouwd, dat het paard bij het voeren niet gestoord wordt door andere paarden. Zo is het voeren van krachtvoer mooi verdeeld over de dag.
mhollander schreef:IK denk dat ze niet weet hoeveel werk het is paarden bij huis te hebben staan. Het is niet alleen het voeren en rijden en mesten. Er komt veel meer bij te kijken. Ik stond vroeger met mijn paarden op een manege. Was in 2 uur klaar met alles rijden en mesten eventueel. Voeren werd er gedaan.
Heb ze nu eigen stallen. Denk dat ik gemiddeld toch snel 3 a 4 uur bezig ben. Zomers iets minder maar daarvoor bij winter dacht en de herfst mee.
Je vriendin komt er wel achter hoeveel werk het is als ze bij jouw weg gaat. En zoals eerder al gezegt vriendschap kom je wel overheen.
edit:
Heb ff bij die links gekeken voor zo'n systeem. LIjkt me ideaal. ALs ze dan ook nog iets voor hooi verzinnen haha hoef je maar 1x op dag heen. Mits je ze in een schuilstal heb staan.