lanishafay schreef:Zij dacht ook dat ik wel aansprakelijk hiervoor ben en dat het met de WA wel zal lukken.
Apart, de veearts als aansprakelijkheidsdeskundige
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LDRD schreef:lanishafay schreef:Zij dacht ook dat ik wel aansprakelijk hiervoor ben en dat het met de WA wel zal lukken.
Apart, de veearts als aansprakelijkheidsdeskundige.
lanishafay schreef:Het was dus uiteindelijk een 4 cm diepe wond, als het 1 cm dieper was geweest (zei de eigenaar want ik was er niet bij toen de veearts er was) zou hij dood geweest zijn.
Ik had eergisteren gekeken en dacht echt dat het dicht was. Nu twijfel ik dus echt aan mezelf dat ik zo stom ben geweest dat ik niet beter heb gekeken.
. caboclo schreef:ik zal ook even contact op nemen met je verzekering.
denk niet dat jij hier voor verantwoordelijk ben.
ze hadden igg ook uit kunnen breken en de zelfde verwondingen op kunnen lopen of miss wel erger..
je hebt het optijd en eerlijk vermeld maar als je dat niet had gedaan hadd ze als nog zelf voor de kosten op moeten draaien.
kosten zijn nooit leuk maar er moet ook redelijk gedacht worden.
en tja als je pas een dag of 2 later komt kijken dan vind ik het meer eigenschult dikke bult.
jij heb je best gedaan.!
En nee die rekening komt niet boven de 1000,- tenzij je een ontzettend dure VA hebt. gohya schreef:En toch ben JIJ als eigenaar ten alle tijden verantwoordelijk,zo krom is de wet nu eenmaal.Ik heb hetzelfde mee gemaakt,kosten veearts 1250,- euro.De schuldige zei persoonlijk tegen de veearts dat zij de kosten zou betalen omdat het haar schuld/fout was.De veearts zei tegen mij:als zij niet betaald zal jij als eigenaar toch de kosten moeten betalen.
Zo staat het in de wet![super kromme wet].
Verzekering is erbij geweest maar die betalen niet om een domme reden.
@dontido zou er niet te vast op rekenen dat TS dit betaald hoor als ze dit niet wil of kán betalen.