Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
upperlady schreef:jeetje, heftig zeg. Heel moeilijk dit. Ik zou deze mails op een politiek-correcte manier afhandelen verder. Heel veel succes verder!
knollentuin schreef:ja ik heb het idee dat deze man leuke pony,s ronselt voor het een of ander en graag zijn qouta haalt ofzo,het is niet normaal hoe hij zich hierin vastbijt als een pitbull en de middelen waarmee hij dreigt verzin je niet zomaar [hier is geoefend...]

Isabonny schreef:Poeh, wat een verhaal. Komt idd heel bedreigend over. Dat soort mensen zie je idd in staat hun bedreigingen uit te voeren. Die gaan zo op in hun verhaal dat ze het nog zelf geloven ook nog.
Ik zou ook de hele dag op wacht staan. Maar staat de pony dan nog bij jouw? Je had hem toch verkocht? Verhuist ze dan niet naar haar nieuwe baas?
Ik hoop in ieder geval dat de wijkagent je er verder mee kan helpen.
Dinopino schreef:en wanneer hij je nog lastig valt middels welk communicatiemiddel dan ook hij een aangifte op zijn deurmat mag verwachten.
Laat je niet intimideren joh. Natuurlijk bepaal je jezelf aan wie je pony verkoopt. Praat jezelf geen schuldgevoel aan. Je kan hem duidelijk maken in een aangetekende brief dat je niet gedient bent van zijn mailtjes en contact pogingen. dat je geen overeenkomst met hem zult aangaan en wanneer hij je nog lastig valt middels welk communicatiemiddel dan ook hij een aangifte op zijn deurmat mag verwachten.