Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat een wending in het verhaal. 
liljebo schreef:mariska1995 schreef:wat zouden jullie zeggen als ik zeg dat ik een nieuw baasje voor haar heb gevonden, een vrouw met een zoontje van 10 zie er wat wil rond hobbelen op haar?
Tja... dan zou ik zeggen dat die vrouw wellicht niet weet waar ze aan begint en op haar beurt wordt bedonderd?
- je weet de leeftijd van het paard niet eens... chipnr is nog niet gecontroleerd
-paard heeft tijd geleden in spijker gestaan en heeft straalbeen en diepe buigpees doorboort en is kreupel geweest... schade is permanent
-paard was eerder kreupel en stelde zich toen vlgs ts erg aan (4 maanden voor spijkerincident)
-paard heeft knobbel op de rug
-paard loopt doorlopend rondjes in de wei zonder te stoppen
-paard heeft zomereczeem
Of moeten we niet alles geloven wat in je eerdere topics en in dit werd geschreven?
Naam paard in je profiel is overigens noch de naam in de pas, noch de naam die de handelaar het paard gaf... maar goed... dat kan natuurlijk.
Maar voor het overige heb ik mijn vraagtekens.
bliksem23 schreef:ik wordt steeds bozer en bozer
ik heb een gezonde pony gekocht volgens hun wat is dit ik ga echt wel aangifte doen
ik heb haar gekocht voor me dochtertje van 3 zodat ze als ze 7 is er mee kan gaan rijden
en ik zelf tot die tijd recreatief en wedstijden
nu ben ik zooo boosss ben gewoon zwaar bedonderd
en ze wist het ik ga deze site ook gebruiken als bewijs bij de rechter
de pony heeft het super goedf nu en ga haar 0ook niet weer weg doen zo ben ik niet maar ik ben zwaar verdietig nu