Besodemieterd door Equifashion.nl

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Esther28

Re: Besodemieterd door Equifashion.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 14:32

Na ja, die is straks out of order

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:23

Jeetje, mij leek het altijd een leuke site, staan leuke dingen op.

Ik ga mezelf hier nu niet lopen ophemelen, maar ik start in augustus ook een eigen webshop nadat ik zelf ook enkele slechte ervaringen heb gehad. Het probleem met de meeste shops is dat ze het product niet op voorraad hebben, wanneer er iemand een order zet op de site, gaan zij het bestellen. Uiteindelijk wordt het een wirwar waar ze zelf niet meer aan uit kunnen. Ik heb het ook enkele keren gehad (misschien kwam iemand me al wel tegen in een eerder klaagrondje over een andere shop :o ) en dacht 'dit kan ik beter'.
Ook de voorwaarden om te ruilen kloppen niet. Binnen 3 dagen?! Zet er eens een weekendje tussen en je zit er zo. Wettelijk zijn dat 7 dagen, kan zij ook niets over zeggen. Het is gewoon een oneindig gedoe. Ik kreeg ooit de reactie dat ik 'het maar mee terug had moeten geven'. Wel, ik ga toch niet het pakje samen met de leverancier open doen, wat heeft hij daar nou aan?!

Het is voor sommige 'maar' 200€ en voor verdere stappen is dit inderdaad vaak een te klein bedrag, helaas.. Het blijft veel geld.

Een fout kan gebeuren, maar dan moet je dat op een deftige manier oplossen!
Ik zou ook blijven stalken, bellen, .. Maar ik las dat het weer opgelost is.
Hopen dat de volgende er een lesje uit gaat leren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:27

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:32

Ja, dat is dezelfde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:34

Jammer dat het boktbeheer dan geen positie in neemt en wacht tot er meer problemen krijgen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:39

Tja, er valt waarschijnlijk niet zoveel tegen te doen..
Ik heb zelf wel melding gemaakt van die vrouw, maar ik weet niet of, en hoeveel, andere bokkers dat hebben gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:40

Er zijn er wel die geband zijn omdat ze niet hun afspraken na komen en bokkers benadelen...dus dat kan nu ook.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:51

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:51

Nou dat is dan mooi!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 23:06

Daarom gaf ik op de vorige pagina als tip om via Bokt te 'handelen'.. dan kan er iets aan gedaan worden.

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 07:47

Ik dacht dat je niet mocht linken naar andere website, dus de dingen die op bokt verschijnen zouden ook via bokt moeten handelen?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 08:05

Ik heb éénmalig bij haar besteld en doe het ook niet meer.
Had een bodywarmer besteld in een bepaalde maat.
Had hem snel binnen, maar ook mijn blijdschap is snel verdwenen. Bodywarmer was een maat kleiner verstuurd.
Nou en ik weet uit ervaring dat er bij dat merk toch heel wat verschil zit in de ene of de andere maat. Dus hij paste niet.
Gemaild naar de shop, kreeg ik een reactie dat de bestelde maat er niet was, maar dat het toch geen verschil maakte. Aangegeven dat hij niet paste. Nou goed, dan mocht ie wel terug. Niet gedaan omdat dat niet rendabel was kosten technisch gezien. Later eens een aanbieding gezien van haar op bokt, gevraagd of ik daar dan de bodywarmer op kon inruilen. Dan kon, maar wel met extra kosten. Ja dag, daar ging de aanbieding dus. Uiteindelijk de bodywarmer maar verkocht.

Daarnaast wilde ze Silence graag gebruiken als model voor haar winkel. Eerst zou ze langskomen daarvoor met spullen. Steeds kwam er wat tussen van haar kant en uiteindelijk moesten wij maar naar haar komen, wat met de trailer echt een behoorlijke rit is.
Kosten die dat met zich meebracht zoals benzine etc. moesten we wel allemaal gewoon zelf betalen ondanks dat zij hem graag wilde.

Heb dat ook maar over laten waaien.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 08:17

God wat schrik ik. Ik heb haar site leren kennen via kapaza.be. Ik was toen op zoek naar een goedkoop hoofstel en die vond ik, voor maar 22 euro, bij equifashion.nl. Nou had ik wel het 'geluk' dat de dame op hoogstens 5min van mij thuis woont, heb dus een mailtje gestuurd en ik mocht de spullen die dinsdag daarop ophalen. Natuurlijk iets heel anders als je meteen ziet wat je koopt, en ik heb nooit problemen gehad. Hoofdstel was prima in orde en we hebben er zelfs een deken bijgenomen. :)

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 16:39

Hier toch even een positieve ervaring: Ik heb een hele poos geleden een bit besteld, en ik kreeg helaas te verkeerde. Kan gebeuren, dus bit teruggestuurd. Ik zou een andere krijgen. Poosje niets gehoord, en eens gevraagd of het nog heel lang ging duren :+ Helaas wel, en ik zou mijn geld terug krijgen. Heeft een poosje geduurd, maar ik heb het vandaag teruggekregen! Ik ben overigens prima behandeld, de toon in de mailtjes (en aan telefoon) was vriendelijk. Misschien is ze gewoon een beetje chaotisch :+ Ik hoop dat jullie er alsnog uitkomen!

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 16:43

het is gewoon zeer irritant als je iets anders krijgt thuis gestuurd dan je besteld hebt.

ik lees erg vaak van verkeerde maat of een heel ander product....

biancavos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:10

Ik heb er ooit een cap besteld, heb ik uiteindelijk ruim een maand op moeten wachten.
Was ik totaal niet blij mee aangezien ik een endurancewedstrijd had (3 weken nadat ik besteld had), die heb ik met een leencap moeten rijden.

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:12

Ik heb bij deze webshop ook twee keer het verkeerde opgestuurd gekregen. 1x een verkeerde frontriem en 1x een hele andere rijbroek als die ik besteld had. Nee, ik bestel daar nooit meer wat. :n Wat een gepruts zeg......

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:27

Ik heb daar ook een keer een HH set voor me zusje besteld, en had ik een vest besteld voor haar met rijbroek en jas, en ik kreeg een bodywarmer ipv vest, een oranje :? Terwijl de set ROZE was, en de sokken waren er ook niet, kreeg ze veelste kleine rare andere sokken.
Heb het er maar bijgelaten!

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 21:05

Ik heb ooit bij een actie 2 shirtjes besteld bij Equifashion.
Een blauwe en bruine. Kreeg korting om het de laatste 2 waren.
En ik kreeg... Een groene en bruine...

Ik wilde de groene dus omgeruild voor een blauwe. Blauwe was er niet meer?
Ook gezeur over wie de retourkosten moesten betalen.
En als ik dan maar 1 shirtje wilde, dan ook het volle pond moest betalen.

Ik ben ook maanden bezig geweest voordat ik mijn geld teruggestort had.

Kortom, dat was dus ook eens en nooit meer :)

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:49

Jemig, als ik dit allemaal zo lees,

vraag ik me af wat die vrouw bezielt om stelselmatig andere spullen op te sturen dan besteld zijn..?! Ik heb dit zelf ook meegemaakt (zie mijn post op pagina 1) en was van plan om nog meer te kopen omdat er leuke dingen op de site staan. Nu durf ik daar niet meer zo goed te bestellen, aangezien je vaak iets anders krijgt dan dat je hebt besteld.

Rare praktijken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 14:03

Mag je geen link sturen naar dit topic in haar verkooptopic? Want zo blijven er mensen last van hebben.

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:32

Dat lijkt me een heel goed idee!

Gangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 16:44

Hoi

Diegene waardoor het topic is opgestart hebben wij alle mogelijkheden gegeven om het op een nette manier op te lossen.
Dat willen wij nog steeds!
Echter, stuurt de persoon de rijbroek niet retour terwijl wij daar al minimaal 2 weken op wachten.
Tevens is het zo dat je over ieder bedrijf, in welke branche dan ook weleens negatieve reacties ondervind.
Graag lossen wij de problemen net als ieder ander bedrijf gewoon onderling op en niet via het web.
Dit geeft mensen nog niet eens de kans om het anders te doen.
Jammer genoeg gebeurd het dat wij ook fouten maken en die lossen wij dan ook graag op zoals het hoort.
Bij deze trek ik persoonlijk het boetekleed aan en voor diegene waar het is misgegaan SORRY BIJ DEZE!!!
Hopelijk kunnen wij het in de toekomst beter doen en al er enige suggesties bestaan hoe wij het kunnen verbeteren betreft klachten hoor ik graag reacties op een positieve manier.
Iemand naar beneden halen is heel gemakkelijk, maar goede reacties zijn er gelukkig ook nog.

mvg
Equifashion

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 16:55

Maar dan vraag ik me af waarom je niet op deze manier reageert in pb's of e-mails?
En een fout maken, ja dat overkomt iedereen! :j
Fouten maken is menselijk.
Maar ik zou wel graag antwoord willen hebben op de vraag waarom je keer op keer en ook bij zoveel verschillende mensen, steeds de verkeerde artikelen opstuurt?

Gangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 16:59

KoudbloedKim schreef:
Maar dan vraag ik me af waarom je niet op deze manier reageert in pb's of e-mails?
En een fout maken, ja dat overkomt iedereen! :j
Fouten maken is menselijk.
Maar ik zou wel graag antwoord willen hebben op de vraag waarom je keer op keer en ook bij zoveel verschillende mensen, steeds de verkeerde artikelen opstuurt?

Hoi
Op gemiddeld 10 pakketten per dag is wat er misgaat niet erg veel op jaarbasis genomen.
Soms is het zo druk dat ik het vergeet, sorry hiervoor.
Maar op de website staat mijn telefoonnummer, dus voortaan gelijk bellen als het niet is goed gegaan ;)
Bellen is persoonlijker dan mailen en je weet dan ook gelijk hoe wij het gaan oplossen tot beide tevredenheid.