Jacimatho schreef:Tsja, je laat het je wel makkelijk aanleunen allemaal. Je stelt dat de pony 100% van jou is maar je betaalt helemaal niets aan het onderhoud.
Stalling, voer, wormspuiten, smid....alles wordt betaald door degene waarvan je de pony " gekregen " hebt.
Een beetje respect is dan wel op zijn plaats vind ik. Voor niets gaat de zon op.
Ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vind dat deze meiskes achter jouw rug om met je pony gaan huppelen. Stel dan voor om het samen te doen.
Of ga alle onkosten aan je pony zelf betalen en werf zo het recht om mensen aan je pony te weigeren.
Dat is precies het probleem!

dat is waar ik mee zit!
Daarom mogen die meisjes ook best even mee helpen poetsen enzo als dat
uitkomt (dus niet als ik net klaar ben, pony deken al opheeft en net de wei in zou gaan).
Maar dat ze het doen zonder dat ik erbij ben vind ik dus heel erg &^$#%$
En wij (ik en vriendin die haar shet daar heeft, zelfde probleem) worden dan als oppas gezien, dan worden de kinderen gewoon gedumpt bij ons. Voor uurtje is dat geen probleem, maar als je klaar bent wil je ook wel graag naar huis, alleen dat kan dat niet want dan kunnen die kinderen nergens heen. Dit is weer een ander probleem waar ik al oplossing voor hem
Ik vind het nu dus gewoon erg lastig om te kijken wat ik nu wel goed vind en wat ook nog beetje respectvol is, ook omdat niemand daar betaald voor stro en hooi, omdat dat niet hoeft omdat ze zeg maar klusjes doen, 1x per jaar stal pico bello maken, wij helpen dan ook mee enzo. Het is gewoon heel lastig