Wat een gezeur met de divoza

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Musjes

Re: Wat een gezeur met de divoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 16:06

Nou zou ik wel graag van TS willen weten hoe het is afgelopen :) Als ze netjes te woord is gestaan in de winkel, maakt dat het verhaal weer wat positiever

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 16:07

Musjes schreef:
Nou zou ik wel graag van TS willen weten hoe het is afgelopen :) Als ze netjes te woord is gestaan in de winkel, maakt dat het verhaal weer wat positiever

Ben ik ook wel erg benieuwd naar.
En dat verwacht ik haast wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 19:35

Ik bestel ook vaak bij Divoza en heb nooit problemen gehad. Alles netjes snel in huis

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-10 19:53

Ik ben bij de divoza geweest, vrijdag. had het erg druk, kon ff niet op bokt. Het touw en halster heb ik mogen ruilen.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:14

En, hoe heb je het gebracht?

Ik heb vorig jaar gekeken voor laarzen daar.
Dus kuitmaat opgemeten.
Nee mevrouw, tot die kuitmaat gaan we niet.
Thuis op internet zitten zoeken naar laarzen.
Kom ik gewoon bij die laars uit.
Grootste kuitmaat die ze hebben is gewoon 3cm groter dan mijn kuitmaat. :+

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 12:30

Ik heb pas ook een rijbroek bij ze besteld en toen ik em aantrok bleek er onderaan bij het klitteband iets niet te kloppen :+
De volgende dag even gebeld en ik kon het pakketje naar een antwoordnummer terugsturen, gratis dus.
Een paar dagen later had ik een nieuwe broek in huis...en een zakje slobber extra in de doos :D
Helemaal goed dus, in de winkel heb ik ook nooit problemen gehad.

MarimaCarona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 12:56

ik heb ook nog nooit problemen gehad bij divoza.

(een winkel afzeiken is altijd makkelijk)

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-10 07:40

de vorige keer kreeg ik bij een dekje ook een zakje slobber. vond het wel iets teveel voor in 1x, dus heeft ze 2 keer kunnen genieten.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 07:43

Misslolliex schreef:
Ik ben bij de divoza geweest, vrijdag. had het erg druk, kon ff niet op bokt. Het touw en halster heb ik mogen ruilen.

Dus alles is gelukkig netjes opgelost. ;)

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 08:40

Misslolliex schreef:
de vorige keer kreeg ik bij een dekje ook een zakje slobber. vond het wel iets teveel voor in 1x, dus heeft ze 2 keer kunnen genieten.

Ik heb het aan 2 paarden gevoerd ;)

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 08:50

Hier meld ik me ook even. divoza is bij ons ook ongeveer een half uurtje rijden. Het zadel van mijn zus zat niet goed want die moest een bredere boog. Ik had gezien hoe de boog eruit zag en welke schroeven erin zaten (want zadelmaker had dit mij laten zien).
Ik samen met mijn zus naar divoza toe om een boog te kopen. Ik had er 1 in mijn handen en zei "nou wij zijn snel klaar dit is hem."
Komt daar een stageloper naar ons toe en zegt wat zoeken jullie dan? Uiteindelijk mijn zus weer alles uitleggen en laten zien wat voor zadel ze had maar dan iets anders. Dat meisje haald zelfs helemaal het zadel open om te kijken wat voor boog daar in zit. zie ik dat je daar geen schroevedraaier voor nodig had maar van die dopsluitels. Dus ik zeg deze is al niet goed, wij moeten echt niet andere hebben.

Uiteindelijk heeft mijn zus zich over laten halen want zij moeten er toch wel verstand van hebben.
Nou eenmaal thuis paste het toch niet!! konden we weer terug. En wat bleek. De boog die ik dus hele tijd in handen had was dus wel goed!!

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 21:28

Geen klachten over divoza, maar slim zijn ze daar niet echt. Ik had een keertje een hoofdstel via internet gekocht, netjes op tijd bij mij bezorgd, maar wat blijkt, bakstukken zijn scheef (en niet zon klein beetje, wel 1-2 cm verschil). Ik opbellen, en ik kon mijn hoofdstel kosteloos retour sturen naar een antwoordnummer. Krijg ik 2 dagen laten een nieuw hoofdstel weer met scheve bakstukken. Weer opgebeld, weer teruggestuurd, en erbij vermeld of ze echt even goed willen kijken dat de bakstukken echt gelijk zijn. En als klapper op de vuurpijl, krijg ik weer een hoofdstel met scheve bakstukken. Ik heb het bij divoza maar opgegeven, en er zelf een gat bijgemaakt, maar zo hoort het natuurlijk niet. (En ik woon te ver weg om even langs de divoza te gaan helaas...)

elfje72

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 21:49

Bij mij is er ook wel eens wat mis gegaan met een reparatie van een zadel. Ik had gebeld of het zadel klaar was en dus opgehaald kon worden maar bij Divoza aangekomen was er nog niets aan gedaan. Het zadel is toen voor veel minder geld gerepareerd en gratis thuis bezorgd. Ook weer netjes opgelost.

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 08:22

Nouw alsof ik er al niet genoeg problemen had...
Toen ik mijn zadel ophaalde hadden ze op dat moment geen beugelriemen van hetzelfde merk als het zadel. Maar omdat ik zo lang heb moeten wachten mocht ik beugelriemen van STUBBEN!!! hebben..... ik helemaal blij, goede kwaliteit, fijn soepel leder... Dit was afgelopen december. Altijd goed schoongehouden en ingevet. Ben ik eergisteren lekker aan het rijden, knapt in 1 keer zonder aanleiding mijn beugelriem af waar het pinnetje in het gaatje gaat. Het is de beugelriem aan welke kant je NIET opstapt... ik hing er ook niet op... zat ik draf, in de bak en bleef gelukkig zitten....

Ben me kapot geschrokken... Wat als dit was gebeurd terwijl ik buiten reed?!!! De beugelriem was notabene van STUBBEN!!! Ik heb beugelriemen van EUR 10,- die het na 5 jaar nog steeds doen...
Waarschijnlijk hebben de beugelriemen al jaren in de winkel gehangen, ondaks het vetten tonen ze toch tekenen van uitdroging... na het controleren van de andere beugelriem... was deze ook bijna door..

Ga er een foto van maken en opsturen.... maar man o man, kan er ook nog wel bij...

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 10:07

@Lies21: het mag natuurlijk nooit gebeuren maar soms heb je het pech dat er een fabrieksfout inzit, daar kan divoza weinig aan doen.

Ik heb zeer goede ervaringen met Divoza.
In de larzen van mijn dochter moesten ritsen gezet worden, vooraf prijs gevraagd en ben er mee akkoord gegaan.
Toen waren de laarzen klaar en moest ik 50 euro meer betalen dan afgesproken was, echter heeft de verkoopster toen dit niet op de bon vermeld, ook mijn schuld dat ik daar niet na gevraagd heb. Toen ik de laarzen opgehaald heb kon die verkoopster er weinig mee, en heb daarop thuis gebeld en op advies een mail gestuurd, gelijk verontschuldigingen gekregen.
Toen ik de laarzen opgehaald heb, heb ik een frontirem, gekocht bij een andere winkel, op laten sturen naar de fabriek.
Over de laarzen ben ik keurig gebeld door het filiaal, we hebben het verschil gedeeld en hoefde niet te betalen voor het versturen van de frontriem. (btw daar heb ik een nieuwe voor terug gekregen)

@TS: als je beslist te kopen onder rembours dien je er rekening mee te houden dat de postbode geen wisselgeld heeft, en dat je gepast dient te betalen. Daar kan divoza weinig aan doen.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 10:13

Ik vind het belachelijk dat je de Divoza zo neerhaalt voor je ze ook maar de kans geeft om iets goed te maken.
Echt ongelovelijk, hoe jij hier over ze praat. Ze hebben nu alles toch netjes opgelost? Volgende x eerst betreffende zaak bereiken, voor je dat soort belachelijke dingen op internet zet.

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 10:59

@ babel, heb je het tegen mij?

@ Alane, alane, het is niet alleen de beugelriem... als je het hele topic leest lees je dat het niet ALLEEN de beugelriem is.......

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 11:01

Nee tegen TS ;)

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 13:41

ik heb een paar keer wat bij divoza besteld en heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad. ja de levering duurde soms wat lang, maar ik bestel dan ook nooit wat als ik het een week later al nodig heb, dan ga ik gewoon naar een winkel toe. maar verder klopte altijd alles wat ik bestelde en vaak zat er nog wat extra's bij ook, zoals bv een borstel of idd zakje slobber.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 14:54

Lies21 schreef:
@ babel, heb je het tegen mij?

@ Alane, alane, het is niet alleen de beugelriem... als je het hele topic leest lees je dat het niet ALLEEN de beugelriem is.......

@Lies21, Lies21, ik heb het hele topic gelezen... :D
Divoza verkoopt spullen, maar maakt ze niet zelf, dat iets stuk gaat kunnen hun niet voorzien, en heeft niets met hun service te maken.

sporten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 15:10

breezy302
Ik bestel ook vaak bij Divoza en heb nooit problemen gehad. Alles netjes snel in huis

hellemaal mee eens, hetzelfde ook bij Eppeljeck en Agri

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 22:44

ik heb 1X problemen met Divoza gehad. bestelling die echt maanden zoek was.
na vele vele telefoontjes en gesprekken met de hulpdesk ( nee.. is besteld.. komt binnen een week aan.. en dat 10X ofzo :+ ) bleek dat mijn artikel niet bestond in mijn kleur, en dus nooit besteld was....
zucht.......

maar goed, voor de rest wel een zeer goede service, bellen altijd netjes als er wat binnen is, en zijn zeeeeer coulant met omruilen etc :j
zelf ondanks de ene misser dus wel erg tevreden over de winkel :j

Elegance_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 19:34

Het gaat niet echt over de webshop maar wel over divoza..
Ik had daar een paar maanden geleden een leren halster met steentjes gekocht. Die hele strook van de steentjes begon aan 2 kanten al los te laten, dus wij zijn toen terug gegaan naar de winkel, ik kon het halster ruilen voor een nieuwe, maar ze hadden hem niet meer in maat cob, dus ze zouden hem bestelen.
Ik heb een maand gewacht, en toen was er nog niks binnen, toen heb ik gebeld, en zeiden ze dat ik het pas eind mei binnen kreeg! :n

Desolate

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 15:06

Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met Divoza, twee maandjes terug nieuwe laarzen laten opmeten, dit deden ze goed hoor. Ook zocht ik een ander bit voor mijn pony en hier hielpen ze mij ook goed mee. Het ligt natuurlijk ook wel aan de plaats waar je naar de Divoza toe gaat, met de webshop heb ik geen ervaring, ik koop dingen liever uit de winkel.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 15:17

Hangt misschien ook van het filiaal af. Ik heb nooit ergens problemen mee gehad. Als er dingen niet op voorraad zijn komt een medewerker ze op stal langsbrengen. Misschien ook een voordeel als je een hoop mensen kent die er werken. Maar heb bijv. ook iets teruggebracht wat ik al 3 maanden eerder gekocht had. Nee echt, ik vind ze juist heel coulant!

Er gaat altijd wel eens iets mis. Overal. Dat is menselijk! :)