ik vindt het iig erg leuk dat er ook een in groningen komt! lekker dichtbij, ga je toch wat sneller heen dan naar drachten...
al is dat natuurlijk ook niet de andere kant van de wereld maar wel weer een stukkie verder
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
al is dat natuurlijk ook niet de andere kant van de wereld maar wel weer een stukkie verder
) meer dan 10 min onderweg bent op je fietsje van noord naar zuid grun
dacht al zoiets, maar kiki bv is 16 vandaar
hier toch maar eens meelezen. Ben ook erg benieuwd waar ze komen te zitten, en wanneer ze open gaan!
zeker niet goed voor de bankrekening
maar wel vet
SANEX schreef:x_Marr schreef:Ik zou er best willen werken hoor, maar het lijkt mij een beetje zinloos om cv en alles op te sturen en dan gesprek te hebben als je niet weet waar hij komt
Ga jij bij een elke vacature helemaal uitstippelen waar exact een bedrijf zich in een plaats bevindt, alvorens een brief met cv te sturen ? Je solliciteert toch op een functie in een bepaalde plaats, de exacte locatie lijkt mij onbelangrijk...
Maakt ook niet uit, vond het alleen een beetje een vreemde redenatie om niet te solliciteren. een brief sturen kan altijd, uitgenodigd worden is punt 2 en dan kun je altijd nog bekijken of het wel of niet handig is w.b.t vervoer
dan wordt het óf bij het indrustrieterein bij Driebond of toch nog ergens bij de |Sontweg (Ikea enzo)
vast en zeker