Wat nu? 2 vraagjes. Rechten in deze situatie.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-10 21:11

Zillah_M schreef:
Wat een scheet!! Je moet hem dus echt wel terug halen he want zo'n schat kun je niet laten staan!

Haha! vind ik ook :D En echt heel erg lief voor een hengstje te zijn :)

araber

Re: Wat nu? 2 vraagjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:12

kan je niet gewoon zeggen dat je komt kijken trailer om de hoek zetten stukje gaan wandelen paard in de trailer zetten en naar huis?

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-10 21:14

lars schreef:
kan je niet gewoon zeggen dat je komt kijken trailer om de hoek zetten stukje gaan wandelen paard in de trailer zetten en naar huis?

Nee want het is niet van de gewoonte dat ik naar daar ga en een stukje met mijn pony ga wandelen. Ik had het in het begin aan haar voorgesteld om een stukje te gaan wandelen maar dat had ze liever niet want dan ging de andere pony jaloers worden. Als ik nu de tuin al in kan komen mag ik blij zijn denk ik.

simsimba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:27

ik heb de hele topic even doorgelezen.
Ik denk dat je zeker goed hebt gedaan voor zo´n klein schatje :(:)
Ik hoop dat je je schat zo snel mogelijk kan ophalen

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-10 22:59

simsimba schreef:
ik heb de hele topic even doorgelezen.
Ik denk dat je zeker goed hebt gedaan voor zo´n klein schatje :(:)
Ik hoop dat je je schat zo snel mogelijk kan ophalen

Bedankt :o Ik doe er alles aan :)

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:49

Goed nieuws om te lezen, ik ben heel blij dat je zo goed in je recht staat, en dat je lieverd kan ophalen. Wat een dotje op de foto.
Persoonlijk zou ik telefoon met haar nummer of onbekende nummers even niet opnemen tot je pony daar weg is. Nu is de tijd niet om boze of verdrietige telefoontjes te ontvangen. Eerst je pony weg.

Welke datum heb je in de brief gezet van ophalen?
En nee hoor ik ben niet nieuwsgierig :D

vordur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 18:15

Idd allemaal best goed nieuws.

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 23:15

BlueStar schreef:
Goed nieuws om te lezen, ik ben heel blij dat je zo goed in je recht staat, en dat je lieverd kan ophalen. Wat een dotje op de foto.
Persoonlijk zou ik telefoon met haar nummer of onbekende nummers even niet opnemen tot je pony daar weg is. Nu is de tijd niet om boze of verdrietige telefoontjes te ontvangen. Eerst je pony weg.

Haha oke ik neem geen telefoon aan :P ik heb als datum ten laatste 25 januari genomen omdat ze dan de tijd heeft om de brief te ontvangen en even afscheid te nemen.

MiniMaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 00:12

yeye schreef:
BlueStar schreef:

Haha oke ik neem geen telefoon aan :P ik heb als datum ten laatste 25 januari genomen omdat ze dan de tijd heeft om de brief te ontvangen en even afscheid te nemen.

Dat vind ik wel errug lief van je hoor, nog 3 weken om afscheid te nemen :o Maar ik blijf voor je hopen. Trouwens wel een hele schattige pony hoor.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 01:38

yeye schreef:
BlueStar schreef:

25 januari?
Poeh dat is lang......

Ik had dat niet gedaan, op die manier geef je haar veel te veel ruimte.....

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 13:18

Lotus83 schreef:

Haha oke ik neem geen telefoon aan :P ik heb als datum ten laatste 25 januari genomen omdat ze dan de tijd heeft om de brief te ontvangen en even afscheid te nemen.[/quote]

25 januari?
Poeh dat is lang......

Ik had dat niet gedaan, op die manier geef je haar veel te veel ruimte.....[/quote]

Ja maar ik was aan het denken...als de brief dinsdag voor de eerste keer normaal geleverd wordt...zij moet altijd vroeg werken dus is niet thuis...woensdag en donderdag ook niet dus moet ze hem vrijdag of maandag gaan halen. dan is het nog maar een week ofzo voorbereiding.

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 15:49

Ik vind de termijn die je hebt gegeven ook wel erg lang, maar inderdaad daar heb je over nagedacht en vanuit die datum kan je hem ook vrij snel op je gehuurde landje zetten.

Heb je wel al een vriendje voor hem dan op de weide?

Nou ik vertrouw hier ook wel op een goede afloop hoor! Gaat echt wel goedkomen. En anders plaats je een topic op bokt en gaan we met zijn allen wel even heen...

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 17:39

Tamadine schreef:
Ik vind de termijn die je hebt gegeven ook wel erg lang, maar inderdaad daar heb je over nagedacht en vanuit die datum kan je hem ook vrij snel op je gehuurde landje zetten.

Heb je wel al een vriendje voor hem dan op de weide?

Nou ik vertrouw hier ook wel op een goede afloop hoor! Gaat echt wel goedkomen. En anders plaats je een topic op bokt en gaan we met zijn allen wel even heen...

Hij zal eerst even alleen moeten staan in een stalletje om wat aan te sterken en dan kan ik hem laten castreren en kan hij bij de merrie's staan. kan ook zijn dat ik een ruintje ga bijkopen en dan sparen om een stukje land te kopen waar ze samen naartoe kunnen zodat ik dit probleem nooit meer hoef te hebben :)

vordur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 21:14

Ik weet niet waar je woond maar hij kan ook wel ff bij mij staan hoor.

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 21:33

Leuke pony heb je. Ook ik vind dat je haar wel een hele lange termijn gegeven hebt. Ik persoonlijk zou bang zijn dat zij hem in de tussen tijd even ergens anders "parkeerd".
Ik had desnoods de pony gewoon even tijdelijk in mijn tuin geparkeerd.. iig totdat ik op mijn andere tijdelijke plaats terecht zou kunnen.. (heb ik vroeger ooit eens gedaan :o ) dan wist ik iig zeker dat zij er niets mee kan uitspoken!!

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 23:21

flitzz schreef:
Leuke pony heb je. Ook ik vind dat je haar wel een hele lange termijn gegeven hebt. Ik persoonlijk zou bang zijn dat zij hem in de tussen tijd even ergens anders "parkeerd".
Ik had desnoods de pony gewoon even tijdelijk in mijn tuin geparkeerd.. iig totdat ik op mijn andere tijdelijke plaats terecht zou kunnen.. (heb ik vroeger ooit eens gedaan :o ) dan wist ik iig zeker dat zij er niets mee kan uitspoken!!

Ja nu er meer mensen zijn die deze termijn wel lang vinden kan ik misschien eens informeren bij de post of ze de brief al gestuurd hebben of dat ik hem eventueel nog terug kan hebben.

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 23:22

vordur schreef:
Ik weet niet waar je woond maar hij kan ook wel ff bij mij staan hoor.

Misschien via pb laten weten waar jij juist woont? :P

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 23:29

Ja nu er meer mensen zijn die deze termijn wel lang vinden kan ik misschien eens informeren bij de post of ze de brief al gestuurd hebben of dat ik hem eventueel nog terug kan hebben.[/quote]

Ben bang dat je dat niet gaat lukken!! Heb het ook ooit eens geprobeerd, en ondanks dat ze me bij de post konden, (woonde in een klein dorpje) deden ze het niet.

kristientjjx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 23:39

Wie geeft de pony eten?

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 00:22

kristientjjx schreef:
Wie geeft de pony eten?

het dochtertje van mijn 'vriendin'. Hoezo?

vordur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:20

je heb PB

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 23:27

vordur schreef:
je heb PB

Bedankt :D

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 00:29

hoest nu dan? ik heb het even mee gelezen, maar vind het wel schandalig wat er gebeurt.. pff. ik zou helemaal gek worden hoor.
ze is ook geen goed voorbeeld voor haar dochter. dat je zomaar een ander zijn dier kan onteigenen. werkelijk hoor.

25 feb vind ik ook wel lang. je hebt nog niets van haar gehoord? denk t niet, want dat is een beetje kort dag.

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 00:54

Paintless schreef:
hoest nu dan? ik heb het even mee gelezen, maar vind het wel schandalig wat er gebeurt.. pff. ik zou helemaal gek worden hoor.
ze is ook geen goed voorbeeld voor haar dochter. dat je zomaar een ander zijn dier kan onteigenen. werkelijk hoor.

25 feb vind ik ook wel lang. je hebt nog niets van haar gehoord? denk t niet, want dat is een beetje kort dag.

Bedankt voor je reactie :)
Een dier onteigenen kan ze niet maar ze kan de dierenartskosten allemaal door rekenen aan mij waardoor het voor mij bijna onmogelijk is om mijn diertje te betalen. Ik had een termijn tot 25 januari gezet dus dat valt beter mee dan februari ;) Ik heb er nog niets van gehoord maar ik verwacht dat de brief nog niet geleverd is. Maandag ga ik voor de zekerheid eens luisteren bij het postkantoor of er een mogelijkheid is om de brief wat later te sturen. Waarschijnlijk gaat dit niet mogelijk zijn maar ik kan altijd proberen he ;)

MiniMaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 00:59

yeye schreef:
Paintless schreef:

Bedankt voor je reactie :)
Een dier onteigenen kan ze niet maar ze kan de dierenartskosten allemaal door rekenen aan mij waardoor het voor mij bijna onmogelijk is om mijn diertje te betalen. Ik had een termijn tot 25 januari gezet dus dat valt beter mee dan februari ;) Ik heb er nog niets van gehoord maar ik verwacht dat de brief nog niet geleverd is. Maandag ga ik voor de zekerheid eens luisteren bij het postkantoor of er een mogelijkheid is om de brief wat later te sturen. Waarschijnlijk gaat dit niet mogelijk zijn maar ik kan altijd proberen he ;)

Nou weet ik niet hoe dat bij jullie gaat maar hier gooi je een brief op de post en die word de volgende dag bezorgd... En aangetekend idem...