Zillah_M schreef:Wat een scheet!! Je moet hem dus echt wel terug halen he want zo'n schat kun je niet laten staan!
Haha! vind ik ook
En echt heel erg lief voor een hengstje te zijn
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lars schreef:kan je niet gewoon zeggen dat je komt kijken trailer om de hoek zetten stukje gaan wandelen paard in de trailer zetten en naar huis?
BlueStar schreef:Goed nieuws om te lezen, ik ben heel blij dat je zo goed in je recht staat, en dat je lieverd kan ophalen. Wat een dotje op de foto.
Persoonlijk zou ik telefoon met haar nummer of onbekende nummers even niet opnemen tot je pony daar weg is. Nu is de tijd niet om boze of verdrietige telefoontjes te ontvangen. Eerst je pony weg.
Welke datum heb je in de brief gezet van ophalen?
En nee hoor ik ben niet nieuwsgierig
ik heb als datum ten laatste 25 januari genomen omdat ze dan de tijd heeft om de brief te ontvangen en even afscheid te nemen. yeye schreef:BlueStar schreef:Goed nieuws om te lezen, ik ben heel blij dat je zo goed in je recht staat, en dat je lieverd kan ophalen. Wat een dotje op de foto.
Persoonlijk zou ik telefoon met haar nummer of onbekende nummers even niet opnemen tot je pony daar weg is. Nu is de tijd niet om boze of verdrietige telefoontjes te ontvangen. Eerst je pony weg.
Haha oke ik neem geen telefoon aanik heb als datum ten laatste 25 januari genomen omdat ze dan de tijd heeft om de brief te ontvangen en even afscheid te nemen.
Maar ik blijf voor je hopen. Trouwens wel een hele schattige pony hoor. yeye schreef:BlueStar schreef:Goed nieuws om te lezen, ik ben heel blij dat je zo goed in je recht staat, en dat je lieverd kan ophalen. Wat een dotje op de foto.
Haha oke ik neem geen telefoon aanik heb als datum ten laatste 25 januari genomen omdat ze dan de tijd heeft om de brief te ontvangen en even afscheid te nemen.
Lotus83 schreef:Goed nieuws om te lezen, ik ben heel blij dat je zo goed in je recht staat, en dat je lieverd kan ophalen. Wat een dotje op de foto.
ik heb als datum ten laatste 25 januari genomen omdat ze dan de tijd heeft om de brief te ontvangen en even afscheid te nemen.[/quote]Tamadine schreef:Ik vind de termijn die je hebt gegeven ook wel erg lang, maar inderdaad daar heb je over nagedacht en vanuit die datum kan je hem ook vrij snel op je gehuurde landje zetten.
Heb je wel al een vriendje voor hem dan op de weide?
Nou ik vertrouw hier ook wel op een goede afloop hoor! Gaat echt wel goedkomen. En anders plaats je een topic op bokt en gaan we met zijn allen wel even heen...
) dan wist ik iig zeker dat zij er niets mee kan uitspoken!! flitzz schreef:Leuke pony heb je. Ook ik vind dat je haar wel een hele lange termijn gegeven hebt. Ik persoonlijk zou bang zijn dat zij hem in de tussen tijd even ergens anders "parkeerd".
Ik had desnoods de pony gewoon even tijdelijk in mijn tuin geparkeerd.. iig totdat ik op mijn andere tijdelijke plaats terecht zou kunnen.. (heb ik vroeger ooit eens gedaan) dan wist ik iig zeker dat zij er niets mee kan uitspoken!!
Paintless schreef:hoest nu dan? ik heb het even mee gelezen, maar vind het wel schandalig wat er gebeurt.. pff. ik zou helemaal gek worden hoor.
ze is ook geen goed voorbeeld voor haar dochter. dat je zomaar een ander zijn dier kan onteigenen. werkelijk hoor.
25 feb vind ik ook wel lang. je hebt nog niets van haar gehoord? denk t niet, want dat is een beetje kort dag.

Ik heb er nog niets van gehoord maar ik verwacht dat de brief nog niet geleverd is. Maandag ga ik voor de zekerheid eens luisteren bij het postkantoor of er een mogelijkheid is om de brief wat later te sturen. Waarschijnlijk gaat dit niet mogelijk zijn maar ik kan altijd proberen he
yeye schreef:Paintless schreef:hoest nu dan? ik heb het even mee gelezen, maar vind het wel schandalig wat er gebeurt.. pff. ik zou helemaal gek worden hoor.
ze is ook geen goed voorbeeld voor haar dochter. dat je zomaar een ander zijn dier kan onteigenen. werkelijk hoor.
25 feb vind ik ook wel lang. je hebt nog niets van haar gehoord? denk t niet, want dat is een beetje kort dag.
Bedankt voor je reactie
Een dier onteigenen kan ze niet maar ze kan de dierenartskosten allemaal door rekenen aan mij waardoor het voor mij bijna onmogelijk is om mijn diertje te betalen. Ik had een termijn tot 25 januari gezet dus dat valt beter mee dan februariIk heb er nog niets van gehoord maar ik verwacht dat de brief nog niet geleverd is. Maandag ga ik voor de zekerheid eens luisteren bij het postkantoor of er een mogelijkheid is om de brief wat later te sturen. Waarschijnlijk gaat dit niet mogelijk zijn maar ik kan altijd proberen he