Somebitch schreef:hmm heerlijke situatie, niet echt slim om niet op de zitting te zijn.
nee idd.. maar aangezien ik met me opleiding zat en als ik dan geen werk had, kon ik me opleiding ook vergeten..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Binky_Zephyr schreef:je zegt dat ze 1 juli is voor gekomen ?
echt waar ik had mn paard gaan halen .. ik snap niet dat je het er zo bij laat zitten .. echt niet !
Gerdatje schreef:Caira schreef:Maar nogmaals ben je op de zitting geweest? wat is daar gezegd?
dat is een nog mooier verhaal..
ik mocht geen vrij van me baas omdat iemand anders al vrij was.
en als ik niet kwam opdagen bij haar werd ik ontslagen..
ben nu ondertussen ook daar weg
Jemila schreef:Binky_Zephyr schreef:je zegt dat ze 1 juli is voor gekomen ?
echt waar ik had mn paard gaan halen .. ik snap niet dat je het er zo bij laat zitten .. echt niet !
Sorry hoor, maar ze zegt toch dat ze dan nog een groter probleem zou hebben? Dat ze dan als dief zou worden aan gezien, nee dat is lekker, dan zie je hem helemaal niet terug.
TS: Ik zou toch nog maar een paar keer langs de politie gaan met een dringend verzoek om er actie in te zetten. Ik vind het voor jou een hele vervelende zaak en hoop dat het goed gaat komen.
Caira schreef:Caira schreef:Maar nogmaals ben je op de zitting geweest? wat is daar gezegd?
dat is een nog mooier verhaal..
ik mocht geen vrij van me baas omdat iemand anders al vrij was.
en als ik niet kwam opdagen bij haar werd ik ontslagen..
ben nu ondertussen ook daar weg
Sjolvir schreef:Waar zijn je ouders verder in je verhaal?
Zag dat je vader mee was aangifte doen?
Maar verder kom ik die niet tegen.
Neem aan dat je ouders of althans 1 ervan bij de aankoop van een paard zijn of haar oke geeft en meegaat.
Als ze dat al niet doen, dan ga ik ervan uit dat als je dochter belazerd wordt je als ouder van een minderjarige toch eens met de verkoper gaat babbelen.
En als dat al niet werkt, dat je dan als ouder zorgt dat je op zo'n zitting aanwezig bent?
En in ieder geval alles uit de kast haalt om je dochter haar spaarcentjes retour te krijgen.
Mis dus iets.... in het verhaal, je ouders.
ArabicQueen schreef:Ik vind dit een heel vreemd verhaal en ik geloof er eigenlijk weinig van.. want wij zijn zelf met een rechtzaak bezig en dat heeft al 13 maanden geduurt voordat de eerste zitting was eerst moesten alle papieren ingestuurd worden anders word je zitting niet eens aangenomen als er geen papieren van beide patijen zijn en contracten etc etc..
Somebitch schreef:Dan ben ik bang dat je geen schijn van kans maakt TS. Officieel mag je niet eens aan minderjarige verkopen geloof ik.