aikon schreef:Wettelijk gezien MOET ik mee werken aan het 2e spoortraject (dus solliciteren) anders mag meneer de werkgever mij in inkomen kortenIk sta dus met mijn rug tegen de muur.
of loop er tegen aan.
Natuurlijk moet je meewerken met het zoeken naar mogelijk werk in het 2e spoor. Als je dat niet doet, is het net zo verwijtbaar als het laat instellen van spoor 2. Een andere functie is uiteindelijk alleen maar beter voor je.
Het is sowieso maar de vraag of je met, wat ik aanneem, een niet al te hoog inkomen of je een WIA krijgt. Ook is je arbeidsverleden van belang.
Mocht je er wel een krijgen, wat zeer twijfelachtig is, dan is het ook geen vetpot. Te lang uit de roulatie zijn, vergroot ook niet de kansen op de arbeidsmarkt.
En verder ook al krijg je een schadevergoeding, moet je niet rekenen op Amerikaanse bedragen. Dat uitgesmeerd over een arbeidszaam leven is geen groot bedrag. Het hele claimverhaal kan je verder los van je re-integratietraject laten plaatsvinden. Dus investeren in je eigen toekomst, lees werk, is het beste wat je voor jezelf kan doen.
Ik sta dus met mijn rug tegen de muur.
of loop er tegen aan.
)
dus verhongeren kan nog niet.
Alles ligt bij verzekeraar. Nu nog zien hoelang het nog gaat duren