Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zinzi_jewel schreef:Dat had ik gemist in een eerdere post , het is dan niet de handelaar die ik dacht dat het kon zijn !!!
nickyu schreef:Zinzi_jewel schreef:Dat had ik gemist in een eerdere post , het is dan niet de handelaar die ik dacht dat het kon zijn !!!
er is een NEDERLANDSE handelaar (wel meer maar deze 100% zeker) die zeer regelmatig
door verzekering en meestal met zeer goede reden , afgekeurde paarden van
een belgische handelaar/slachter koopt
linsim26 schreef:de man van de verzekering is komen kijken en het is dus echt hetzelfde paard wat hij 2 jaar terug naar een slager in belgie heeft gebracht..
hij legt de fout bij hemzelf omdat hij in goed vertrouwen het paard daar achter gelaten heeft en er niet bij is gebleven.
rodehaan5 schreef:....daar heb ik nog verder niemand over gehoord: ik ben er dus van overtuigd dat er vaak paarden veel te snel en ten onrechte naar de slager worden gestuurd. Mooi voorbeeld is Imke dus weer.
Gelukkig voor haar is zij doorverkocht anders was ze allang een biefstuk geweest!!
rodehaan5 schreef:....daar heb ik nog verder niemand over gehoord: ik ben er dus van overtuigd dat er vaak paarden veel te snel en ten onrechte naar de slager worden gestuurd. Mooi voorbeeld is Imke dus weer.
Gelukkig voor haar is zij doorverkocht anders was ze allang een biefstuk geweest!!