Evelienepien schreef:Volgens mij heb je in ieder geval zekers gelijk met het dikgedrukte, vergrootte gedeelte: er wordt op dit moment door de Dierenbescherming al campagne gevoerd tegen het houden van paarden / pony's, die 23 uur per dag op stal staan en er 1 uurtje uitkomen. Dat wordt gezien als mishandeling.
Plaats er een ander dier bij en je bent dus verantwoordelijk voor 2 mishandelde dieren![]()
Ja, als je dat op je geweten wilt hebben, is de keuze gemakkelijk ongeacht wat de gemeente ervan vindt.
Voordat ik heel bokt over me heen krijg: de campagne is landelijk
Aha, dus dan mishandel ik mijn pony dus ook.

Och arme pony. Ik denk dat als dat als mishandeling wordt gezien wel een aantal pensionstallen kunnen sluiten.
Bij sommige pensionstallen heb je namelijk niet de mogelijkheid om je paardje langer dan een uur buiten te zetten. Dus wanneer het paardje niet bereden kan woorden, omdat ie bijv. kreupel loopt of wat de reden ook mag zijn en het kan niet langer dan 1 uur uit stal, omdat je die mogelijkheid niet hebt op stal, dan mishandel je je paardje gelijk. Aha ik snap het denk ik,

Edit: Evelien het is niet tegen jou bedoelt, maar gewoon dat zinnetje vind ik niet kloppen.