AnjaW schreef:Tuurlijk doe ik mijn paard niet weg. Ik vind alleen dat je als koper/verkoper rechten hebt. Mijn vraag was puur uit nieuwsgierigheid, advies?, lotgenoten, etc....
En ik heb haar niet opengereden, ze heeft alleen een kale plek gekregen omdat ik zoals ik al eerder verteld heb mijn spoor verkeerd (te hoog) opgebonden had.
Ik rijd meerdere paarden en de éne rijd ik wel met spoor en de andere niet, waardoor ik veel wissel met sporen omdoen en afdoen.
Dit gebeurt je 1 keer en daarna niet weer. We maken toch allemaal wel een keer een fout???? moet er dan meteen aan mijn rijstijl gesleuteld worden, als ik iets verkeerd doe dan zal mijn instructeur dat zeker tegen mij zeggen!
Ok je uitleg...
Maar dan nog als je je spoor 1x te hoog vastbind, is het toch praktisch onmogelijk dat je meteen een kale plek hebt als je met zo'n stilliggende benen rijdt als jij beweert?
AnjaW schreef:
Echt raar.. Dus in feite is het een plooi huid die over der huid hangt ofzoiets?
AnjaW schreef:Voor de allerlaatste keer!!!
Ik wordt niet graag beschuldigd en ik beschuldig de vorige eigenaar niet. Het is een feit wat is vastgesteld!
Het paard gaat ook niet weg.
En ik wil het paard ook niet terug brengen.
Ik ben ook niet op geld uit.
Ik baal er alleen flink van, omdat ik het zielig vind, dat er op zo'n manier met haar is omgegaan.
Als je alles dan al weet van DA & ..., waarom open je dan een topic? 
Dat we allemaal gaan zeggen dat het zielig voor der is?
Ik bedoel, Ok dat je een topic opent als je geen idéé hebt waar je paard dat vandaan haalt...
Maar als al je vragen al reeds beantwoord zijn (daar dient bokt trouwens voor, om vragen te beantwoorden!), waarom open je dan een topic?