verzorger wordt bazig?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 11:47

het is lastig maar uiteindelijk voel jeje beter

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 11:48

Kom op Meid je kan het!! Laat even weten hoe het is gegaan veel succes ermee. ;)

sibbe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 11:48

Tsjikkie schreef:
Misschien zit ze ook op Bokt?

In ieder geval moedig dat je het face tot face wilt zeggen.
Bij mij had ze al een schop gehad op het moment dat ze gaat zeggen wat ik met mijn pony moet doen.

Dat dacht ik ook als ze je ontwijkt :D
Gewoon netjes zeggen dat je het er niet mee eens bent.
Jou pony Jou regels succes!!!!!

M3lisss

Re: verzorger word bazig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 12:02

let us know!!

UnaPerla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 12:06

Heel goed dat je een vriendin mee hebt, succes!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 12:06

Hoi, babypink :)

Ik heb net even het topic doorgelezen, en ik ga helemaal met de anderen mee. Dat kind gaat van kwaad tot erger, en straks krijg je haar helemaal niet meer weg.

Succes met je gesprek straks. Ik ben benieuwd! :)

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 12:08

Volhouden en zeggen wat je wilt zeggen, denk er even goed over na samen met je vriendin die mee gaat........
En laat haar duidelijk merken en weten jouw pony, jouw mening geld en niet de hare........

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 12:09

ik ben benieuwd :j
verzorgers moet je af en toe gewoon op hun plaats zetten maar deze had er bij mij al lang uitgelegen

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 12:10

Ik ben ook benieuwd :), Maak maar eens duidelijk aan haar van wie die pony is en wie de regels maakt,

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 12:12

Succes straks en zeg wat je wilt zeggen, ook al gedraagt ze zich vandaag misschien helemaal niet zo...

Wannabe2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 12:21

Jeetje zeg, wat een verhaal. Ik kan me voorstellen hoe je je voelt.

Ik ben zelf altijd bijrijder geweest tot ik mijn eigen paard had. Geen haar op m'n hoofd die er aan dacht de eigenaar wel ff te kunnen vertellen wat je wel en niet mag doen met je paard. Ik was allang blij dat ik er voor mocht zorg en op mocht rijden. Tuurlijk zijn er wel eens meningsverschillen geweest, maar uiteindelijk blijft de eigenaar eigenaar en zijn/haar wil is wet.

Nu heb ik een eigen paard en ik moet er eerlijk gezegd niet echt aan denken om een verzorgster te moeten nemen (zal in de toekomst wellicht wel nodig zijn). Mijn paard is wel ingereden door iemand anders, maar daar ben ik zelf altijd bij geweest, zodat ik kon zien hoe het ging. Niet omdat ik haar niet vertrouwde, maar gewoon omdat het mijn paard is (daarom zou ik haar ook nooit naar een trainingsstal brengen bv hoe proffessioneel ook).

Ik zou haar ook zeker aanspreken, hoe moeilijk het ook is. Het is en blijft jou paard en jij beslist wat er met jou paard allemaal wel en niet gedaan mag worden. Ze neemt gewoon een loopje met je en behandeld jou paard als haar eigen paard en jij laat het nog toe ook.

Ik ben benieuwd hoe het gesprek met haar is verlopen. Ik hoop van harte voor je dat je stevig in je schoenen bent blijven staan en dat je haar even goed de waarheid hebt vertelt. Ik hoop voor je dat ze zich aan jou aanpast, maar ik heb er een hard hoofd in. Dus ik hoop dat als ze dat dus niet doet, je echt de keuze maakt dat ze niet meer voor jou paard hoeft te zorgen.

Sterkte ermee :(:)

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 12:22

Heb het topic net doorgelezen, wat een rot streek! Succes zometeen, en laat je niet van de wijs brengen.

De andere mensen die bij je op stal staan zijn het vast met je eens als ze het verhaal horen, dus maak je daar maar niet druk om.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 12:25

Heel veel succes, ik ben benieuwd hoe ze reageert!

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 12:30

Ik heb net het hele topic doorgelezen, en ik zeg ook net zoals de andere gauw weg ermee!!!
Jij hebt het niet nodig, en je paardje al helemaal niet, om je zo door iemand zo te laten behandelen. Succes dadelijk.

LauwtjuhLevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 12:40

Je kan het! Suc6!

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 12:46

Ik lees nu al een tijdje mee. Ik veel succes dadelijk!

Misschien moeilijk om te doen, maar uiteindelijk beter voor jou, en kun je dadelijk een leuke verzorgster uitzoeken die wel naar je luisterd.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 12:59

Nou ben benieuwd meid. Fijn dat er een vriendin mee komt.
Voel je je vast wat zekerder!

Ben benieuwd hoe het gaat, en of ze zich gaat aanpassen of stopt/weggestuurd wordt door jou.

Succes!

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 13:03

Succes zometeen, het komt vast goed.
Zet haar maar eens goed op haar plek :D

Mechelfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 13:04

tessyke schreef:
ik ben benieuwd :j
verzorgers moet je af en toe gewoon op hun plaats zetten maar deze had er bij mij al lang uitgelegen

deze verzorgster blijkbaar wel. Er zijn er gelukkig ook een hoop waar dat absoluut niet nodig is hoor!

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 13:08

spannend! Maar zie het ook als een leermoment! Jij komt haar tegen en zij confronteerd jou met iets dat jij nog niet hebt geleerd. Nu leer je hoe je dit moet aanpakken en daar heb je de rest van je leven iets aan!

Ik heb hetzelfde probleem (gehad) maar het gaat steeds beter! En dit soort mensen kom je je hele leven nog tegen, ook in je werk.

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 14:44

Als ik dit bij mijn vorige verzorgpony's had geflikt was ik gelijk weggestuurd! Ik snap niet waar ze het lef vandaag haalt! Misschien praten met de ouders erbij? En haar er zeker op aanspreken!

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 14:59

En? Hoe is het gegaan?

Ik snap dat je het moeilijk vindt hoor, maar wat jouw verzorgster doet is gewoon echt akelig. Zij heeft door dat jij moeite hebt om voor jezelf op te komen en maakt hier keihard gebruik van. Dat zij de manen knipt terwijl ze wéét dat jij ze graag lang hebt, bewijst voor mij dat ze gewoon aan het testen is hoever ze bij jou kan gaan en dat ze het duidelijk met opzet doet. Ik heb het al in eerdere reacties gezien, maar inderdaad: voor haar 10 anderen. Neem anders een wat jonger meisje om je pony te verzorgen. Daar durf jij waarschijnlijk makkelijker tegen te zeggen wat je wel en niet wil hebben, en zo'n kind is ook veel dankbaarder.

Shellyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 15:39

Om een gesprek op dit gebied aan te gaan is niet altijd zo simpel maar zeker wel noodzakelijk. Zoals andere ook al zeiden, voor haar 10 andere. Succes en laat je hoofdje niet gek maken, je staat echt wel in je recht!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 15:54

Mijn ex verzorgster had ook een keer mijn paard z,n manen wedstrijdklaar gemaakt, het zag er niet uit.Ja zegt ze het is nog niet klaar hoor, ggggrrrrrrr wat was ik boos.

ijskast2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 16:17

Meid, laat niet zo over je heen lopen :(:) . Het is toch zeker jouw pony en niet die van haar. Hoe haalt dat mens het in haar hoofd even de manen van jouw pony te gaan knippen :( . Als je zelf niet weg durft te sturen haal dan 1 van je ouders erbij en laat die mee helpen. En misschien is een cursus assertiviteit wat voor je, niet om negatief te doen, maar om jezelf weerbaarder te maken zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt.