Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Die man uit België heeft het nieuwe paspoort aangevraagd schrijf je, dus die mensen die het paard eerst hadden, hebben dus ook tegen je gelogen, want die moesten zijn leeftijd al geweten hebben aangezien die man uit België pas het paspoort heeft aangevraagd.
cp112 schreef:@Bianca, volgens mij lees jij ergens iets verkeerd.
De vorige eigenaar waar ik contact mee heb heeft Guus een jaar of 10 in bezit gehad, ze kochten hem toen hij 7 was (ze dacht eerst 11 maar klopt niet) Degene waarvan ze hem kochten woonde ook op Terschelling en had hem al een aantal jaar in het bezit.
Hier schrijf je toch al dat ze hem 10 jaar hadden en dat hij 7 was? Dus zij wisten zijn leeftijd, zij hadden toen zijn paspoort toch nog?
Citaat:En zoals ik al zei hebben de vorige eigenaren hem pas in 2005!! gechipt, dus daarvoor wisten ze ongeveer de leeftijd aan de hand van hoelang ze hem en hoelang hun kennisen hem hadden.
cp112 schreef:@Nuage, Het probleem is nou dus dat het ICS nooit had hoeven schatten. Ze hebben dud de plicht om het chipnummer na te kijken en dan hadden ze kunnen zien hoe oud hij wasEn daar zit nu net de fout en dat maakt ze medeplichtig
KiWiKo schreef:tussen een jaar of 10 en een jaar of 17 zie je niet meer zoveel verschil in gebit of lijf.............
Nuage schreef:cp112 schreef:@Nuage, Het probleem is nou dus dat het ICS nooit had hoeven schatten. Ze hebben dud de plicht om het chipnummer na te kijken en dan hadden ze kunnen zien hoe oud hij wasEn daar zit nu net de fout en dat maakt ze medeplichtig
Waar haal jij vandaan dat het verplicht is?
Je gebruikt grote woorden maar ik zie nergens de onderbouwing. Ik bedoel dat niet rot ofzo, maar waar is dan het set regels waarin dit staat?
En wat wil je bereiken? Het ICS zwart maken?
Want je wilt geen geld terug en ook je paard niet kwijt.
Dan is het dus laster.
Nogmaals, ik begrijp je frustratie en bedoel het niet zo rot als het klinkt, maar bedenk goed wat je nu wilt bereiken en hoe je dit nu aanpakt.
Nuage schreef:cp112 schreef:@Nuage, Het probleem is nou dus dat het ICS nooit had hoeven schatten. Ze hebben dud de plicht om het chipnummer na te kijken en dan hadden ze kunnen zien hoe oud hij wasEn daar zit nu net de fout en dat maakt ze medeplichtig
Waar haal jij vandaan dat het verplicht is?
Je gebruikt grote woorden maar ik zie nergens de onderbouwing. Ik bedoel dat niet rot ofzo, maar waar is dan het set regels waarin dit staat?
En wat wil je bereiken? Het ICS zwart maken?
Want je wilt geen geld terug en ook je paard niet kwijt.
Dan is het dus laster.
Nogmaals, ik begrijp je frustratie en bedoel het niet zo rot als het klinkt, maar bedenk goed wat je nu wilt bereiken en hoe je dit nu aanpakt.