Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!! yiihhoeeee!
Kei veel getallen en gedoe en ik moest al bijna huilen.. maar goed, alles staat er ongeveer letterlijk bij dus een paar keer die papieren herhalen en je denkt dat het een grapje is als ze er wat over vragen (zo makkelijk dus..)
hihi, ik wist echt helemaal niks gewoon.. Maar ook dat werd na 4 uur duidelijk ; eerst dat wiel naar beneden draaien, dan valt die koppeling er vanzelf in, dan de koppeling helemaal omhoog draaien om te kijken of je de auto mee omhoog draait dan weet je dat hij vastzit (Danoontje powerrrrr
) dan weer naar beneden, het wiel omhoog draaien, dan de stekker en kabel vastzetten en de handrem losmaken.. Piece of cake.
Mocht je dit meegemaakt hebben vandaag ; I'm still sorry
..
(je moet goed luisteren wat ze vragen, en op je gemak op dat papier kijken hoor, heb ik ook gedaan, dan stel je het rijden ook meteen wat uit
)..
) en dan heb je bijv 4 meter nog. Dan ga je bij je hendel van de deur staan tel je 4 meter naar achter toe, dan kijk je of je iets opvallends ziet, een blikje ofzo en dan rij je dus achteruit tot het blikje dan zit je ongeveer zeker goed
..
.. hahaInoterry schreef:Gefeliciteerd LadyLynn![]()
.
Ik heb de hele dag netjes op de uitzwaai gelet, op het examen ben ik het een paar keer vergeten. Ik had een straatje van rechts net te laat gezien, en een voetganger helemaal over het hoofd gezien.
...
? Eigenlijk slaat het gewoon nergens op, de ene examinator laat je zakken omdat je in zijn ogen te zenuwachtig bent en de andere gaat je nog dingen uitleggen omdat je het niet weet...! Kan je beter zo eentje hebben die jij had!
) Dus ik hoop dat het met de hele combinatie gaat lukken
neinie schreef:Wel handig dit topic met goede tips! Ik heb komende za mijn intake les en do de 23e moet ik afrijden. Ik ben benieuwd! Deze week alvast wat oefenen met de trailer op het erf en naastgelegen industrieterrein..
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelfs met de auto alléén soms nog fileparkeer problemen heb. (ik kom er wel, maar dat duurt soms even) Dus ik hoop dat het met de hele combinatie gaat lukken
opisop_shop schreef:Op mp staat ook regelmatig een advertentie, die lokt mij ook erg moet ik zeggen, een dagcursus kost daar een kleine 400euro meen ik!