Dat is niet omdat ze er niet goed voor zijn, want dat zijn ze wel en zodra er ook maar 1 mankementje is opgemerkt komt de dierenarts erbij. Maar voordat het opgemerkt wordt, dat gaat nou eenmaal niet zo snel als je er zoveel hebt lopen."
Daarom heb ik de keuze gemaakt om ieder paard s'morgens even van de weide te halen en te controleren of ze geen mankementen hebben en hoe ze het doen op natuurgebied (qua voer ect.) Hierdoor heb ik altijd klanten gehad omdat ik deze zogenaamde service biedt
Het is niet veel werk want ieder paard vindt het heerlijk om even te kroelen, het enige wat ik hoef te doen is de volgorde aanhouden: als Monet is geweest staat Urona al op me te wachten, de rest van de paarden is gewoon aan het eten en ziet/weet vanzelf wanneer ze aan de beurt zijn. Ik sta meestal rond 6uur s'morgens op en dan staan de 'kwajongens' wel te dringen, de merrie's staan ergens achter in het land want die komen later in de ochtend
sorry hoor maar ik pak dat dus anders aan, lekker veel afwisseling zoals een dwars liggende boomstam en een skippybal ect. sommige paarden vinden er niets aan maar de andere paarden spelen er echt mee