Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
suleilitha schreef:Een jonge sportpony bestaat niet, dat is een pony met sportáánleg of -potentie, een oude is een leerpony
Echter een GOEIE sportpony, en dan bedoel ik een pony vanaf M/Z nivo, is nog altijd waardevast, mits in de gewilde leeftijdscategorie

Bubsj schreef:Maar als de pony vrij makkelijk weer gezond te krijgen is zijn deze puur-voor-de-sport eigenaren toch gek in hun hoofd dat ze de pony voor 200,- weg doen ipv verbeteren en er misschien 5000 of meer voor vangen??
Overigens TS krijg je deze vragen omdat je zelf op een vreemde onvolwassen manier reageerd.
LoveBaileys schreef:Ik hoef het diertje niet zelf te hebben,probeer hem alleen te redden,al komt die op de veluwe te staan,als die het maar goed heeft!!
Binnen nu en 2 weken komt hun nieuwe pony al,en tuurlijk mag ik niet met hem stappen,dan vallen ze door de mand bij de DA !!!

breezy302 schreef:en Ts waarom ben je wel blij als je een reactie krijgt die er naar jou zeggen helemaal buiten staat terwijl er staat: ik de TS en dit paard. Ik kan mijn vriendinnen ook de meest gekke dingen laten vertellen.
en trouwens Ts waarom maak je een topic aan als je alleen : oh wat ben jij geweldig reacties wilt?
ohja ik zou ook wel willen weten hoe het afloopt maar Ts reageer dan normaal ook op reacties die jij niet leuk vind
breezy302 schreef:en Ts waarom ben je wel blij als je een reactie krijgt die er naar jou zeggen helemaal buiten staat terwijl er staat: ik de TS en dit paard. Ik kan mijn vriendinnen ook de meest gekke dingen laten vertellen.
en trouwens Ts waarom maak je een topic aan als je alleen : oh wat ben jij geweldig reacties wilt?
ohja ik zou ook wel willen weten hoe het afloopt maar Ts reageer dan normaal ook op reacties die jij niet leuk vind
Meerreell schreef:breezy302 schreef:en Ts waarom ben je wel blij als je een reactie krijgt die er naar jou zeggen helemaal buiten staat terwijl er staat: ik de TS en dit paard. Ik kan mijn vriendinnen ook de meest gekke dingen laten vertellen.
Kijk maar eens waar het topic om begon, alleen maar hoeveel dat zou kosten, dus dat heeft niks met goed of slecht te maken ..
LoveBaileys schreef:het hele punt is gewoon dat ze er geen tijd in willen steken,
voor hun paard wat ook nog op stal staat,word het minimale aan tijd uitgegeven..
als ze op stal zijn,zonder te willen rijden,simpelweg omdat ze wel eens op stal komen om hun afval te dumpen,kijken ze het paard niet eens aan,niet eens een aaitje,niet eens langs zijn box wandelen!
Hoop dat jullie iets meer beeld kunnen vormen van deze man en deze situatie
suleilitha schreef:Bubsj, of er is al een deal gemaakt met de verzekering, de kans is er ook nog dat de pony door de verzekering wordt overgenomen. Vooral omdat de TS zegt dat er al een vervangende pony is aangekocht. En dan kan er van verkoop geen sprake meer zijn.
Bubsj schreef:suleilitha schreef:Bubsj, of er is al een deal gemaakt met de verzekering, de kans is er ook nog dat de pony door de verzekering wordt overgenomen. Vooral omdat de TS zegt dat er al een vervangende pony is aangekocht. En dan kan er van verkoop geen sprake meer zijn.
Leek me ook nog een hele goede optie idd.
TS hoe weet je eigenlijk wat het advies van de dierenarts was? Jij kan kennelijk niet overweg met de eigenaren dus het lijkt me sterk dat je er bij stond, wie zegt dat het advies was '3 keer per dag stappen en dan is het weer goed' wie zegt dat het niet was '3 keer stappen kunnen we nog proberen, maar ik geef het weinig kans'?
suleilitha schreef:LoveBaileys schreef:het hele punt is gewoon dat ze er geen tijd in willen steken,
voor hun paard wat ook nog op stal staat,word het minimale aan tijd uitgegeven..
als ze op stal zijn,zonder te willen rijden,simpelweg omdat ze wel eens op stal komen om hun afval te dumpen,kijken ze het paard niet eens aan,niet eens een aaitje,niet eens langs zijn box wandelen!
Hoop dat jullie iets meer beeld kunnen vormen van deze man en deze situatie
Is ook wel verklaarbaar, er zijn mensen die er gevoelsmatig al afstand van hebben gedaan en nogmaals, de kans is groot dat de pony op papier al is overgenomen door de verzekering, in dit geval.