Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb ik drie keer niks aan. En dan ook minder Bit, nee bedankt. barbar schreef:zijn er dan helemaal geen bokkers die 2 keer per jaar een gratis dresuurblad leuk vinden?![]()
ok, je krijgt nu nog maar 8 bitbladen (ben ik ook niet zo blij mee want ik vond 11 al weinig) maar je betaald nu ook minder.
Scaramouche schreef:Ik kreeg ineens een acceptgiro van de bit dat ik moest betalen, toen wist ik dat er iets niet klopte, ik heb een mail gestuurd naar de Bit dat ik het geen manier van doen vind en meteen opgezegd maar daar heb ik alleen een standaard mailtje op terug gekregen: ik moest betalen voor dit jaar omdat ik laat was met opzeggen. Ik hoop dat Bit een flinke douw krijgt.

Elske_D schreef:Scaramouche schreef:Ik kreeg ineens een acceptgiro van de bit dat ik moest betalen, toen wist ik dat er iets niet klopte, ik heb een mail gestuurd naar de Bit dat ik het geen manier van doen vind en meteen opgezegd maar daar heb ik alleen een standaard mailtje op terug gekregen: ik moest betalen voor dit jaar omdat ik laat was met opzeggen. Ik hoop dat Bit een flinke douw krijgt.
Gewoon niet betalen, ze stoppen vanzelf met opsturen. Zeer beproefde manier
@ Barbar: stagiare aldaar?
barbar schreef:nee geen stagiare daar, maar jullie zijn zo bezig dat iemand die wel blij met het blad dressuur is nog niet eens meer durft te reageren, bang voor de reacties, en ze hebben gelijk want ik heb wel de fout gemaakt om te reageren en zie hier boven wat het resutaat is.
maar als we toch aan het rekenen zijn geslagen, 8x 6,75 = 54 dus strikt gezien betalen we 5,50 voor de 2 dressuurbladen (dan is dus gewoon het abonnmentsgeld omhoog gegaan wat met alles wel eens gebeurt).
ik zal nu wel weer heel bokt over me heen krijgen maar ach ik heb een brede rug.
) .
en dat is wel wat nu gebeurd!