Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nu maar hopen dat het goed blijft gaan.
AmonRe schreef:Ik ben degene die dit topic heeft geopend en dankzij jullie tips is mijn probleem verholpen! Schot schuingezet en langere stang erachter en mijn paard weet zich nu in elke bocht staande te houden, super![]()
. _Evelyn_ schreef:laatste keer stond ze gewoon weer met haar neus naar voor in de rijrichting (lijkt mij uiteindelijk wel het handigst - k hoop het zo te houden), misschien ook eens enkele ritjes omgekeerd proberen ?
Ik durf er het schot niet volledig uit te halen, als ze dan valt, dan valt ze echt wel volledig en dat wil ik toch nog vermijden. Ze reageerde goed op het schot schuin, dus k hoop dat dit lukt.
Heb jij al es geprobeerd er bij te staan in de trailer ?
_Evelyn_ schreef:laatste keer stond ze gewoon weer met haar neus naar voor in de rijrichting (lijkt mij uiteindelijk wel het handigst - k hoop het zo te houden), misschien ook eens enkele ritjes omgekeerd proberen ?
Ik durf er het schot niet volledig uit te halen, als ze dan valt, dan valt ze echt wel volledig en dat wil ik toch nog vermijden. Ze reageerde goed op het schot schuin, dus k hoop dat dit lukt.
Heb jij al es geprobeerd er bij te staan in de trailer ?
Ben ik echt wel blij mee. Rijden doen we wel supervoorzichtig en de bochten naar rechts nemen we aan 5 km/u, gewoon om zeker te zijn.
)