Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cp112 schreef:Waarschijnlijk zet ik hem helemaal voor in de trailer. maken de balen vast met banden en touwen.
maar iemand in de trailer mag toch niet?

MarijeR schreef:Waarom zo moeilijk doen?
2 paards trailer met wat hooi op de bodem om van te knabbelen (geen hooinet) en dan los erin zetten.
Boven de achterklep zorgen dat het zeiltje dicht is.
Beesie komt nergens uit en kan onderweg staan zoals hij wil.
En mocht ie z'n evenwicht verliezen, hangt ie zich iig niet op.
Het is dan gewoon een stal, die wat hobbelt. En als je niet als een gek rijdt, kan er niets gebeuren.
Zo vervoer ik altijd mini's of veulens die te klein zijn om tussen de voor en achterstangen op te sluiten.
Gaat al ruim 15 jaar zonder problemen...

cp112 schreef:Trouwens, voor de mensen die allemaal opperen dat het niet mag. ik heb het eens nagevraagd (oom is rechercheur en heeft het nagezocht) er staat NERGENS! dat je een pony of ieder ander dier NIET in een auto mag vervoeren.
als je aangehouden wordt moet de agent ter plaatse bekijken of het veilig gebeurd of niet. vind hij van niet dan riskeer je een boete, vind hij van wel, is er niks aan de hand.
Marchador schreef:Als je het al zo goed weet, vanwaar dan dit topic
Marchador schreef:Mag je een hond vastbinden op het dak om hem te vervoeren
het antwoord op de vraag is hetzelfd antwoord op jou vraag TS.. waarom zou je het willen?