Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sizzle schreef:Op lpg trekken heb ik slechte ervaring mee, maar dat is wel al even geleden.
Dat was een auto met lpg en benzine en om te trekken schakelde we altijd op benzine over.
Sizzle schreef:Op lpg trekken heb ik slechte ervaring mee, maar dat is wel al even geleden.
Dat was een auto met lpg en benzine en om te trekken schakelde we altijd op benzine over.
Rex_Rolfo schreef:Dat is niet weinig, maar ook niet extreem veel. Blok moet ik wel eens aan het werk (Autobahn), of alleen -excuse le mot- ouwel*lletempo?
En dan nog. Als je kijkt wat een liter olie kost bij de Action, niet de moeite waard je echt druk om te maken.
Varekaj schreef:Da's waar. Al mag ik niet klagen over mijn mitsu. Doe de laatste tijd regelmatig ritten van een uur (op zich is dat nog kort natuurlijk) maar er zijn zat auto's waarin ik dat niet kan uitzitten. Laat staan met een trailer achter. De enige auto's waarin ik makkelijk lange tijd kan zitten zonder rugpijn zijn de skoda superb, skoda octavia break, mijn huidige mitsu en mijn vorige renault megane grand scenic. Ohja en mijn oude nissan almera. Alle andere auto's die hier al de revue zijn gepasseerd (en dat zijn er aardig wat) krijg ik na 30 tot 40min. kramp in de rug en kan ik niks anders dan constant een andere houding zoeken. In bepaalde gevallen begint 1 van mijn benen in slaap te vallen, al is dat gelukkig heel erg zelden. Of ik krijg immens kramp in mijn enkel rechts, omdat mijn kleine voetjes, korte beentjes en de positie van de gaspedaal niet optimaal is.
stefje schreef:Ben heftig op zoek naar een auto voor max. 1,5 paards trailer trekken. Ik zoek me suf op internet, via gaspedaal.nl. Maar daar kan ik niet trekkend geremd gewicht invullen. Kan ik met:
- aantal cilinders, en/of
- cilinderinhoud
een selectie maken richting een geremd trekgewicht van zeg 1400 kg?
stefje schreef:Ben heftig op zoek naar een auto voor max. 1,5 paards trailer trekken. Ik zoek me suf op internet, via gaspedaal.nl. Maar daar kan ik niet trekkend geremd gewicht invullen. Kan ik met:
- cilinderinhoud
assie schreef:stefje schreef:Ben heftig op zoek naar een auto voor max. 1,5 paards trailer trekken. Ik zoek me suf op internet, via gaspedaal.nl. Maar daar kan ik niet trekkend geremd gewicht invullen. Kan ik met:
- cilinderinhoud
Gebruik autotrack. In de app kun je trekgewicht invullen.