Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
happyfell schreef:Vanmiddag mijn Chevrolet Pick-up verkocht, dus nu op zoek naar een andere, eisen zijn niet zo hoog. In ieder geval grijs kenteken, 4x4, en minimaal 2800 kilo trekken, max 6000 euro
Ik heb op mijn lijstje staan Mitsubitsi Pajero Sport, Kia Sorento, Hyundai Terracan en de Jeep Grand Cherokee. Omdat ik hiervoor een Discovery heb gereden (die wil ik niet meer) vind ik het nogal lastig om te kiezen welke voor mij de beste keus zou zijn.
ikke schreef:Ja hoor, dat kan uitstekend, als je er tenminste geen probleem mee hebt om na elke rit met klotsende oksels en knallende koppijn uit te stappen.
En niet klagen als je de tunnel A16 bij Dordrecht met 70 per uur uit komt en de borden boven je 70 gaan knipperen.....
xLaraaj schreef:Mag ik aan jullie ervaring en mening vragen ?
Ben aan het kijken voor een nieuwe wagen en ik ben aan het twijfelen en weet niet of ze uberhaubt goed zijn om te trekken. Ik ken der echt 0,0% van !
Kia sportage 1.7 III 2wd ,deze heeft 116PK
Ford Kuga 2.0 TDCI 4wd , deze heeft 136PK. Wel veel hogere verkeersbelastingen en inverkeerstelling kosten ..
Gloa schreef:Waarom zou dat aan de auto liggen? Zou eerder kijken naar de kogeldruk/gewichtsverdeling in de trailer en de afstelling/staat van de oplooprem en remmen.
Ben blij dat er zo'n grote zware auto voor stond. Dan heb je tenminste nog iets te zeggen en gaat je trailer er niet met je auto vandoor.