Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Varekaj schreef:Ssangyong zou nogal duur zijn als er stukken aan vervangen moeten worden...
heb ook even een vraagje:
als jullie met een 2-paards slechts 1 paard moeten vervoeren, aan welke kant zetten jullie die dan? Staat ie best links (achter de bestuurder) of rechts (achter de passagier)?
Rex_Rolfo schreef:Vrijwel iedereen loopt links van het paard, dus als je er niet over nadenkt leid je het paard automatisch in het rechter vakje.
WenK schreef:Ben eens benieuwd naar jullie advies;
1. SsangYong Rexton rx 290, bj 2003, km 145.00, diesel automaat
2. Mercedes ML 270, bj 2005, km 390.000, diesel automaat.
Beide auto's kunnen/gaan tegen ondernemerstarief in de wegenbelasting.
ikke schreef:De kans dat die Mercedes je het verst brengt, is het grootst. Maar let erop dat de automaat goed schakeld anders zijn de rapen gaar, ongeacht het merk......
Harvey1 schreef:De Toyota ging niet meer door. Wij zijn dus nog steeds op zoek naar een geschikte auto om twee keer per maand ongeveer op wedstrijd te gaan met een max afstand van 50km enkele reis (liefst dichterbij, wat ook makkelijk kan.. denk aan max 25 enkele reis)
Het moet een auto zijn waarmee mijn vriend doordeweeks naar zijn werk en terug kan rijden zonder een vermogen kwijt te zijn aan benzine en een die wel sterk genoeg is om een 1.5 paards trailer te trekken met een pony van 500KG.
Wij zaten te denken aan een Opel Astra station, nog andere tips?
Harvey1 schreef:En welk trekvermogen is acceptabel? Minimaal?