[INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

n_twinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:05

Hilli schreef:
MarjanB schreef:
Dat kan ook uitrusting van de auto zijn en dat hoeft niet algemeen te zijn voor de cx5

Ik heb net nog even gekeken. Ik heb dus wel zo'n armleuning :') maar zelden passagiers achterin en dus al helemaal niemand van hen die 'm nodig had...

Haha nou wij gebruikten het vroeger ook echt nooit, maar nu met kinderen vind ik het maar wat handig.

@dees, wat betreft zuinigheid daar gaan we snel in vooruit want we komen van een v8 :D. Heb nooit exact uitgerekend wat die gebruikte, maar tanken was niet zo leuk en dat moest nogal geregeld. De Volvo xc60 3l t6 vond ik toch net wat te weinig verschil geven. Wie weet komen we uiteindelijk toch op deze auto uit, maar het was te snel om die keuze te maken.

Morgen gaan we naar een Mazda dealer waar we 2 cx5 auto’s uit kunnen proberen, ben benieuwd!

Dankjewel vast voor jullie reacties!

MarjanB

Re: [INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:54

Ben benieuwd, veel plezier!

Ik heb zelf de Renault austral besteld maar goed dat is lease van het werk en kon ik een nieuwe uitzoeken.

Aatrox

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:39

Mooie t-roc! Hebben wij ook gereden maar dan de baby versie motor, als auto voor erbij heel fijn.

Nu net de x3 voor een x6 ingeruild, das ook wel weer even wennen maar geen slechte upgrade al zeg ik het zelf.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:48

Dat is een beste bak, Aatrox!
Kon je er wat in komen? Ik vond de X5 al een hele klim :D

Aatrox

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:37

Had stiekem ook liever een X5 gehad maar mijn garage had een super mooie x6 staan dus de keuze was snel gemaakt.

Dikke prima!