Hilli schreef:MarjanB schreef:Dat kan ook uitrusting van de auto zijn en dat hoeft niet algemeen te zijn voor de cx5
Ik heb net nog even gekeken. Ik heb dus wel zo'n armleuningmaar zelden passagiers achterin en dus al helemaal niemand van hen die 'm nodig had...
Haha nou wij gebruikten het vroeger ook echt nooit, maar nu met kinderen vind ik het maar wat handig.
@dees, wat betreft zuinigheid daar gaan we snel in vooruit want we komen van een v8
. Heb nooit exact uitgerekend wat die gebruikte, maar tanken was niet zo leuk en dat moest nogal geregeld. De Volvo xc60 3l t6 vond ik toch net wat te weinig verschil geven. Wie weet komen we uiteindelijk toch op deze auto uit, maar het was te snel om die keuze te maken.Morgen gaan we naar een Mazda dealer waar we 2 cx5 auto’s uit kunnen proberen, ben benieuwd!
Dankjewel vast voor jullie reacties!
maar zelden passagiers achterin en dus al helemaal niemand van hen die 'm nodig had...

de schade is meer dan de dagwaarde minus de restwaarde… we krijgen de dagwaarde plus 10% terug van de verzekering en hadden al gespaard om volgend jaar een nieuwe auto te kopen, dat wordt dus een jaar eerder. Omdat we op het randje zaten van maximaal trekgewicht hebben we voor een 2.0 motor gekozen, ook op advies van een bevriend garagehouder die ook monteur is. En hoewel de geluiden hier wat wisselend waren, hebben we toch weer een Tiguan gekocht, een knaloranje 2.0 tsi 4wd automaat die 2500kg mag trekken. Voorzien van veel opties en leren interieur, fijn rijdend, goed onderhouden, heel mooi en opvallend haha. Alle andere auto’s die we geadverteerd zagen, waren wit of zwart. Donderdag ga ik de auto ophalen!