Dus al met al zou er geen probleem moeten zijn,maar ja...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Nathalie_ schreef:snap ook niet waarom ts dat advies niet heeft aangenomen?
lautjuh85 schreef:_Nathalie_ schreef:snap ook niet waarom ts dat advies niet heeft aangenomen?
Ik wilde ook dat die 200 euro overhandigd werd op de plek waar Romy staat, maar ze moest mijn bankrekeningnummer even opzoeken. Toen heb ik die gegeven en ze heeft het overgemaakt.
Stond er dat ik niet welkom was bij de pony? Wat raar. Waarom zou ik niet welkom zijn? Ik wil haar alleen maar even zien. Daarom werd er zo vaag gedaan over de plek waar ze staat.

Margret39 schreef:Ja in zoverre akkoord, dat we idd het een en ander op schrift zetten.
dus ik betaal 200 euro jij mag Romy zien en verder zien we beiden overal vanaf, dus jij van het de verkrijgen restant en ik van het tekrijgen restant.(want daar draaid het om ik vind dat ik en jij vind dat jij....)
jammer dat sommigen het nodig vinden om onzinnige opmerkingen te blijven maken.
Met Romy gaat het heel goed, daar hoef je je echt geen zorgen om te maken.
Nou niet meteen de boel weer zo gaan ophitsen, maar rustig blijven nadenken. Ts print het verhaal uit. Margret, ik hoop dat jij je ook an je woord houdt en dat lautje de pony met eigen ogen kan zien. lautjuh85 schreef:Dat is lief van jullie.
Ik kreeg net pb van Lovely dat ik niet aan Margret moet twijvelen. Zij heeft het beste voor met Romy. Het ligt niet aan haar als ik daar niet mag komen. Het ligt aan de situatie van dit alles dat de staleigenaren mij niet op hun erf willen hebben. Maar het enige wat ik wil is Romy even bezoeken. Is dat nou zo raar? Dat ik wil zien hoe mijn oude pony het maakt?

ik heb het flauwe vermoeden dat die twee onder een hoedje spelen.......