Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kathris schreef:ik hoop genoeg om het te voelen, zodat ze niet nog is zo'n actie uithalen..
MISTRAL94 schreef:Hmm ja dat is idd niet handig vanuit Brazilie! Sorry dacht dat je gewoon hier in nederland woonde.

Javayo schreef:prima toch? ik snap niet waarom je het daar niet mee eens zou zijn... je krijgt voor je geld dan gewoon net als vroeger 11x bit en 'gratis' 3x dressuur, alleen is het over 3 maanden langer verspreid. ik vind het een prima oplossing.

MISTRAL94 schreef:Heeft nog iemand die brief liggen waarin vermeld staat dat de dressuur gratis zou zijn? En kan iemand mij dit aanleveren?
ChantalD schreef:Ach, de hele brief is al enigzins twijfelachtig van inhoud. Ik kan 'm wel even helemaal overtypen voor degenen die hem niet hebben/kwijt zijn.
Doetinchem, december 2008
Sport, Discussie, training en mooie paarden
Beste Bit-abonnee,
Feit 1: vrouwen kopen meer tijdschriften als mannen.
Feit 2: dressuur is een tak van sport voor hoofdzakelijk vrouwen.
Feit 3: dressuuramazones lezen verreweg het meest van alle paardensportliefhebbers.
Feit 4: dressuur is, op recreatie na, de meest populaire tak van paardensport.
Zet die 4 feiten op een rijtje en wij vroegen ons af: waarom is er eigenlijk geen tijdschrift voor de dressuursport? Alsjeblieft!
Natuurlijk, er vallen bij iedere paardensporter een aantal tijdschriften in de brievenbus en hij of zij blijft prima op de hoogte van de actuele ontwikkelingen. Vandaar dat Dressuur een blad is met een lage frequentie: 2 of 3 keer per jaar.
Dressuur is een blad dat midden tussen de dressuurruiters staat. Met vooral achtergronden van het nieuws, een blik achter de schermen bij de toppers, over jonge paarden, gezondheid, training en Grand-Prix paarden. Kortom, Dressuur is een blad voor de dressuuramazone (-ruiter) die sport en paard serieus neemt.
Alleen abonnees van De Paardenkrant en Bit ontvangen Dressuur gratis. Andere belangstellenden betalen in 2009 een introductieprijs van 15 euro. Bel voor een abonnement....
Ze hebben morgen nog
suffie schreef:Reed is op de hoogte van dit topic, ik heb ze destijds de link doorgegeven. Ik had trouwens als abonnee van de Paardenkrant ook wel eens het gratis tijdschrift dressuur willen ontvangen, maar daar krijg je hem blijkbaar dus niet bij.......(grapje hoor!!)
Rivano schreef:Javayo schreef:prima toch? ik snap niet waarom je het daar niet mee eens zou zijn... je krijgt voor je geld dan gewoon net als vroeger 11x bit en 'gratis' 3x dressuur, alleen is het over 3 maanden langer verspreid. ik vind het een prima oplossing.
Als ze mij dat zouden aanbieden zou ik ook akkoord gaan! Maarja.. ik moet het voorlopig doen met 8x BIT voor 71,50 euro.
Trouwens.... ben ik de enige die "het grote nieuws over de BIT abonnee actie" al weet???
Denk het wel, anders zou het hier allang hemelsbreed uitgemeten en doorgesproken zijn.