BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ChantalD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:10

Ik heb zojuist weer antwoord gehad van reed. Ze gaan bij nader inzien toch maar mijn abbo per direct stopzetten, met restitutie van het resterende bedrag. Voor degenen die er nog niet uitzijn met Reed, dreigen met inschakeling van een juridisch adviseur doet wonderen }>

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:18

Net weer gemaild :O
Deze keer met al limiet reactie aan het einde van de week, anders komt er een aangetekende brief naar ze toe :7

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 18:38

kathris schreef:
ik hoop genoeg om het te voelen, zodat ze niet nog is zo'n actie uithalen..

Dat is ook iets wat ik in mijn eerste email naar hun geschreven heb als reden van opzegging. Aangezien ze het schijnbaar normaal vinden om abonnementen aan te passen ten nadele van de klant, zou je het bijna een garantie kunnen noemen dat ze het gewoon weer doen. (als er zoveel mensen opzeggen moet er natuurlijk weer bezuinigd worden) En voor je het weet betaal je 71 euro en 50 cent voor 3x de BIT en 10x gratis het tijdschrift: 'Agrarisch Kantklossen voor Dummies'.
We mogen zowat blij zijn dat ze er tenminste nog een tijdschrift over páárden bijgedaan hebben. :+

MISTRAL94 schreef:
Hmm ja dat is idd niet handig vanuit Brazilie! Sorry dacht dat je gewoon hier in nederland woonde.

No problem.
Mijn ouders sturen de BIT naar me op samen met andere post enzo (en drop).
Maar met de Dressuur erbij is het opeens wel zwaarder... Gelukkig krijg ik nu nog maar 8x de BIT, dus dat heft de extra portokosten weer op. :P

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 10:08

Ik ben gebeld.
Nadat ze een boekjes voorstelde als 'goedmakertje' heb ik gezegd dat ik geen boekje wil, maar gewoon 11x Bit, dus waar ik voor betaald heb.
Dat is geregeld, mijn abo loopt nu een paar maanden langer door.

Ook gaf de juffrouw aan de telefoon aan dat lezers binnenkort de keuze krijgen wat we willen....8x Bit met of zonder dressuur.
Ik heb aan gegeven dat ik dat een rare keuze vind, zeker gezien de brief die bij Dressuur verstuurd is (gratis extra-tje voor lezers van de paardenkrant en Bit). Op zich vind ik Dressuur best leuk, maar niet ipv de Bit, zéker niet wanneer het anders geintroduceerd wordt.

Aangezien ik de Paardenkrant ook heb, mogen ze me daar de Dressuur wel bij doen en doen mij dan maar gewoon weer 11x Bit. ;)
De juf aan de telefoon vertelde ook dat er nog gekeken wordt of Bit misschien in de toekomst 10x verschijnt.....
Al met al weer een ander verhaal dus %)

Ik ben benieuwd wat de uiteindelijke oplossing gaat worden.

e_horse

Re: BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 10:59

Mijn abbo wordt met 3 maanden gratis uitgebeid en daarna automatisch beeindigd. Ik weet nog niet of ik daarmee akkoord ga...

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 11:26

Ik heb gister ook een mailtje gehad waarin stond.

Bij deze willen we je mededelen dat we jou abonnement op bit gratis hebben verlengd met 3 maanden, waardoor je voor je betaalde abonnementsgeld in totaal minimaal 11 nummers bit en 3 nummers dressuur zult ontvangen.
Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat graag.

Maar ben er nog niet overuit wat ik wil want als me abonnenment afloopt wordt het dan automatisch opgezegd want dat heb ik wel aangegeven in de mailtjes dat ik het op wilde zeggen

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 12:10

Ik heb ook een mail gehad dat ik nu voor de betaalde 71,50 11 maal de bit ontvang en 3 maal dressuur, en dat m'n abo dus 3 maanden langer door loopt.

prima toch? ik snap niet waarom je het daar niet mee eens zou zijn... je krijgt voor je geld dan gewoon net als vroeger 11x bit en 'gratis' 3x dressuur, alleen is het over 3 maanden langer verspreid. ik vind het een prima oplossing.

ik vond het ook netjes dat ze de exacte datum erbij hebben gezet waarop m'n jaar + 3maanden verloopt, kan ik het mooi op tijd opzeggen als ik in de loop van dit jaar niet heel erg blij wordt van de inhoud.

Wat mij betreft hebben ze het netjes opgelost en ik ga dus ook niet richting kassa of iets dergelijks.

ben dr nu wel klaar mee :Y)

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 12:52

Ik kreeg ook het aanbod 11x Bit dus dat me abo langer doorloopt.
Maar niet dat 3x dressuur, dus heb ze gemaild dat ik dat ook wil!!
Heb immers ook het oude hoge abonnementsgeld betaald ;)
En meteen maar even ingezet dat ik binnen een week antwoord wil,
dat ze anders een aangetekende brief kunnen verwachten, dat lange wachten heb ik geen zin meer in...
Beetje schot in de zaak :P

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:09

Javayo schreef:
prima toch? ik snap niet waarom je het daar niet mee eens zou zijn... je krijgt voor je geld dan gewoon net als vroeger 11x bit en 'gratis' 3x dressuur, alleen is het over 3 maanden langer verspreid. ik vind het een prima oplossing.

Als ze mij dat zouden aanbieden zou ik ook akkoord gaan! Maarja.. ik moet het voorlopig doen met 8x BIT voor 71,50 euro.

Trouwens.... ben ik de enige die "het grote nieuws over de BIT abonnee actie" al weet???
Denk het wel, anders zou het hier allang hemelsbreed uitgemeten en doorgesproken zijn.
Laatst bijgewerkt door Judje op 05-03-09 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Aangepast op verzoek van poster.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 14:33

Wat kost een BIT eigenlijk in de winkel per stuk?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 15:07

Heeft nog iemand die brief liggen waarin vermeld staat dat de dressuur gratis zou zijn? En kan iemand mij dit aanleveren?
Laatst bijgewerkt door Judje op 05-03-09 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Post aangepast n.a.v. aangepaste post hierboven.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:32

MISTRAL94 schreef:
Heeft nog iemand die brief liggen waarin vermeld staat dat de dressuur gratis zou zijn? En kan iemand mij dit aanleveren?

Ergens aan het begin van dit topic stond een de brief hier overgenomen.

Dit is em:

ChantalD schreef:
Ach, de hele brief is al enigzins twijfelachtig van inhoud. Ik kan 'm wel even helemaal overtypen voor degenen die hem niet hebben/kwijt zijn.

Doetinchem, december 2008

Sport, Discussie, training en mooie paarden

Beste Bit-abonnee,

Feit 1: vrouwen kopen meer tijdschriften als mannen.
Feit 2: dressuur is een tak van sport voor hoofdzakelijk vrouwen.
Feit 3: dressuuramazones lezen verreweg het meest van alle paardensportliefhebbers.
Feit 4: dressuur is, op recreatie na, de meest populaire tak van paardensport.

Zet die 4 feiten op een rijtje en wij vroegen ons af: waarom is er eigenlijk geen tijdschrift voor de dressuursport? Alsjeblieft!
Natuurlijk, er vallen bij iedere paardensporter een aantal tijdschriften in de brievenbus en hij of zij blijft prima op de hoogte van de actuele ontwikkelingen. Vandaar dat Dressuur een blad is met een lage frequentie: 2 of 3 keer per jaar.

Dressuur is een blad dat midden tussen de dressuurruiters staat. Met vooral achtergronden van het nieuws, een blik achter de schermen bij de toppers, over jonge paarden, gezondheid, training en Grand-Prix paarden. Kortom, Dressuur is een blad voor de dressuuramazone (-ruiter) die sport en paard serieus neemt.

Alleen abonnees van De Paardenkrant en Bit ontvangen Dressuur gratis. Andere belangstellenden betalen in 2009 een introductieprijs van 15 euro. Bel voor een abonnement....

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:07

Ik heb reactie! Het is echt een wonder, maar met een beetje klagen krijg ik nu 11x bit en 3x dressuur voor het oude abonnement dat ik betaald heb :D

TICKELS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:55

Rivano schreef:
Wat kost een BIT eigenlijk in de winkel per stuk?

De Bit van januari kost in de winkel 6,75 euro.
Het blad Dressuur kost los 4,95 euro.

TICKELS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 19:01

Het leuke is dat in de Bit van februari NIET vermeld staat hoeveel Bit's je krijgt (+Dressuur) voor je abbonnementsgeld van 59,50. Nieuwe leden krijgen 10 euro korting.

Wij zijn ook lid van het blad Landleven (ook van Read Business) en daar staat WEL in dat je 8 edities ontvangt en daarboven nog 2 speciale uitgaven (half maart speciale uitgave over Tuinen en in de herfst verschijn de woonspecial).
Landleven kost 42 euro, nieuwe leden betalen 29,50

TICKELS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 19:09

Is er trouwens al iemand die het lef heeft gehad om de link van Bokt naar Read Business te sturen?

Wie weet komen ze dan voor iedereen met een goed oplossing :=

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:10

Er was toch bekend bij bit, dat er hier een topic over liep.
Of heb ik dat verkeerd begrepen ?

truselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:11

Is volgens mij wel doorgegeven ja

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:12

Nog steeds niets gehoord hier :n Ze hebben morgen nog :Y)

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:40

Ben toch benieuwd, of iedereen zijn abbo krijgt volgens hun afspraak.
Dus de een laat het doorlopen, een ander heeft een boek, en weer een ander heeft weer een andere afspraak.
Hoop dat , dat ook goed komt

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 21:30

Reed is op de hoogte van dit topic, ik heb ze destijds de link doorgegeven. Ik had trouwens als abonnee van de Paardenkrant ook wel eens het gratis tijdschrift dressuur willen ontvangen, maar daar krijg je hem blijkbaar dus niet bij.......(grapje hoor!!)

TICKELS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 09:22

suffie schreef:
Reed is op de hoogte van dit topic, ik heb ze destijds de link doorgegeven. Ik had trouwens als abonnee van de Paardenkrant ook wel eens het gratis tijdschrift dressuur willen ontvangen, maar daar krijg je hem blijkbaar dus niet bij.......(grapje hoor!!)

Mooi dat Read op de hoogte is, nu hoop ik dat ze voor iedereeen met een passende oplossing komen!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 09:25

Rivano schreef:
Javayo schreef:

Als ze mij dat zouden aanbieden zou ik ook akkoord gaan! Maarja.. ik moet het voorlopig doen met 8x BIT voor 71,50 euro.

Trouwens.... ben ik de enige die "het grote nieuws over de BIT abonnee actie" al weet???
Denk het wel, anders zou het hier allang hemelsbreed uitgemeten en doorgesproken zijn.

En was is het grote nieuws dan?

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 09:49

Ja, ben ook benieuwd!

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 12:30

mag per pb...