BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 22:38

e_horse schreef:
Rivano schreef:
Zeg, stelletje bokkers!! Beetje de klantenservice platleggen bij REED! Fraai is dat. Foei toch! :D Krijg ik dit mailtje terug:

Dat is een standaard mailtje, krijg je nu na elke mail gestuurd :+

Maar voorheen kreeg je het niet. Pas toen half bokt ze begon te mailen met contractbreuk mails...

Tot nu toe ben ik volgens mij het meest ongunstig uit van alle bokkers, want geen boek, geen extra Bit´s, geen korting op een nieuw abonnement en geen geld terug en gewoon blijven ontvangen tot oktober 2009. Nog even en ik moet geld toe betalen! :+

Snap niet waarom ze niet gewoon 1 lijn trekken. Lijkt me een stuk makkelijker. Eens kijken wat mijn laatste mail op gaat leveren.

Lyonesse

Re: BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 23:17

Mij hetzelfde hoor Rivano. Mijn mails worden gewoon genegeerd :\
Heb ook geen zin om te blijven mailen... Morgen toch NOG maar een keer :roll:

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 08:26

Bij mij ook hetzelfde verhaal... nog tot september lid met hetzelfde..

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 09:05

Rivano schreef:
Tot nu toe ben ik volgens mij het meest ongunstig uit van alle bokkers, want geen boek, geen extra Bit´s, geen korting op een nieuw abonnement en geen geld terug en gewoon blijven ontvangen tot oktober 2009. Nog even en ik moet geld toe betalen! :+

Snap niet waarom ze niet gewoon 1 lijn trekken. Lijkt me een stuk makkelijker. Eens kijken wat mijn laatste mail op gaat leveren.

Sorry maar ik vind het knap dom dat je dit pikt, bellen en zeggen ik wil het per direct stop zetten met deze regeling ga je toch niet akkoord?

wendys146

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:04

mooooie en sprekende brief Jeddah ! :D *\o/* +:)+

Het is een prachtige blad.....maar ik hoef ook geen aparte dressuurbit.(ben ook geen dressuurmiep :o )
Ik rijd 1 keer in de week een dressuur/springles. Daarnaast rijd ik het meeste duinritten/strandritten. (endurancewedstrijden gereden in 2007.....misschien gaan wij eind 2008 of in 2009 weer endurance wedstrijden of MENendurance starten. :D )

Ook ik ben lid geworden van Bit omdat het zo veelzijdig is......

ik heb het abonnement opgezegd per 1 mei....want dan is mn lidmaatschap verlopen.

Gelukkig heb ik mn her en der nog bij een warme chocomel. :D

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 12:59

Hebben mensen die net hun abo geld hadden betaald (bijvoorbeeld in december) succesvol via contractbreuk het lidmaatschap op kunnen zeggen met restitutie van het geld min de reeds ontvangen exemplaren?

ik ben 2 weken terug gebeld met een aanbod, ik wou 3x extra bit ontvangen PLUS de dressuur. ik had in december nog het hoge abogeld betaald en ik vind dat ik daar recht op heb. De vriendelijke dame moest dat navragen en zou me de volgende dag terug bellen. is nu 2 weken geleden. ik heb er vrijdagmiddag een extra mail aan gewijd om ze erop te wijzen dat ze geen contact meer hebben opgenomen. maar inmiddels hadden ze dat al 2,5 werkdag kunnen doen :(

ben het nu eigenlijk wel zat en wil liever m'n geld terug, ze mogen die Bit lekker houden. maar ik vroeg me af of dat bij anderen gelukt is ;)

SuperSonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 13:03

is het misschien een optie om dit eens te gaan melden bij een programma als kassa ofzo. Ik vind het zo raar dat niet iedereen een aanbod krijgt... misschien als we met zijn allen iets melden dat we meer kans hebben?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 13:17

Ik heb al een mail naar het programma gestuurd komt geen reactie op. Ik had gehoopt dat er van de klagende bokkers hier ook reacties richting kassa gingen maar dat is volgens mij tot op heden niet gebeurd. Met Bit kom je er dus niet uit, die zijn schijnbaar niet erop uit om een goede oplossing te zoeken, dan moet het van buitenaf gezocht worden maar dan zullen er toch wel wat meer mensen moeten klagen bij dit programma. Anders zullen ze geen actie ondernemen..

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 13:29

Ik had in november betaald , en ben nu aan het wachten op het geld, mij is het wel dus gelukt via mail en een aangetekende brief.
En ik denk dat als er meer klachten naar kassa worden gestuurd , dat ze misschien wel zullen reageren.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 13:39

onne schreef:
Ik had in november betaald , en ben nu aan het wachten op het geld, mij is het wel dus gelukt via mail en een aangetekende brief.
En ik denk dat als er meer klachten naar kassa worden gestuurd , dat ze misschien wel zullen reageren.

Dat denk ik ook maar het helpt dus neit om hier te klagen maar verder geen actie te ondernemen. Dan moeten er meer mensen zijn die een mailtje daar naar toe sturen. Kleine moeite lijkt me :+

truselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 14:39

Ben bezig met een mail naar kassa.
Hopelijk zijn er met mij dan meer die even mailen, wil hem zelfs wel even kopieren naar hier om het makkelijker te maken.

Ben het nog steeds niet echt eens met hoe ze het met mij op willen lossen. Ik heb aan de telefoon duidelijk aangegeven dat er sprake was van contractbreuk, maar heb me omver laten praten, niet handig maar ben niet zo goed in dat soort dingen

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:06

Wat si het mailadres van Kassa? Ik wil ook wel even mailen....

Kreeg als antwoord op dat ik mijn abbonement wilde beeindigen dat dat niet mogelijk was, dat ik vier weken opzegtermijn heb en er tot februari 2010 aan vast zit. Heb gemaild dat ik niet accoord ga en dat er hier sprake is van contactbreuk, maar nog steeds geen antwoord.....

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:08

Waarom blijft iedereen mailen? Ga bellen, met mailen schiet je geen donder op. Ze proberen je af te wimpelen met een mail dan zijn ze weer even van je af!

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:10

Ik had mijn abonnement toevallig vanaf februari '09 opgezegd (voor de 2e keer, maar het kriebelde een jaar geleden weer, die kriebel zal wel niet meer terugkomen ;)). De laatste BIT die ik kreeg was de nieuwe, en toen ik las dat er voortaan maar 8x bit verschijnt etc. ben ik blij dat ik geen lid meer ben. Vond het meer een reclamebundel dan een maandblad.
Wel vervelend voor diegene die net hun abbo betaald hebben, hopelijk wordt er een oplossing voor jullie gezocht.

truselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:17

Het mailadres is kassa@vara.nl

Ik had eerst ook gemaild naar Reed, maar daar kreeg ik helemaal geen reactie op en daar heb ik nog geen reactie op gehad. Dus heb ik gebeld, maar er was geen sprake van contactbreuk volgens hun.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:25

De voorwaarden zijn eenzijdig veranderd dat hoef je niet te accepteren. Onder die voorwaarden ben je geen abonnement aan gegaan. Mailen naar kassa zou ik zeggen...

truselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:31

MISTRAL94 schreef:
De voorwaarden zijn eenzijdig veranderd dat hoef je niet te accepteren. Onder die voorwaarden ben je geen abonnement aan gegaan. Mailen naar kassa zou ik zeggen...

al gedaan ;)

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:48

Wat een toeval dat ik net als Kassameisje bij de VARA stage loopt... Klachten kunnen gemaild worden naar: kassa@vara.nl.

Heb het één en ander al met mijn collega besproken, maar we gaan meestal alleen aan de slag bij voldoende klachten.
Allemaal mailen dus zou ik zeggen ;)

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:52

Ik moet zeggen dat ik ondertussen contact gehad heb.
Ik krijg gewoon drie nummers extra.
Dus ik ga geen Kassa of wat benaderen.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 16:31

MISTRAL94 schreef:
Rivano schreef:

Sorry maar ik vind het knap dom dat je dit pikt, bellen en zeggen ik wil het per direct stop zetten met deze regeling ga je toch niet akkoord?

Ben ook niet akkoord gegaan en heb ook geschreven dat ik het per direct stop wil zetten of een goede oplossing wil, en dat in duidelijke bewoording.
Bellen doe ik liever niet, want ik hoor dat er lange wachttijden zijn en mobiel bellen of aangetekend versturen vanuit Brazilie.. voor dat geld kan ik 5 jaar abonnementen BIT en Dressuur aanschaffen.
Ik wacht gewoon het antwoord af, laat hun naar mij bellen, en mail ondertussen naar Kassa.
Ik heb geen haast. :P

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 16:35

Hmm ja dat is idd niet handig vanuit Brazilie! Sorry dacht dat je gewoon hier in nederland woonde.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 16:37

ik heb ook geen zin in lange wachttijden aan de telefoon. voor mij is het geen halszaak ofzo. met hun aanbod kan ik leven, maar is wel m'n laatste jaar als abonnee.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 16:40

Ik ben heel erg benieuwd hoeveel leden ze kwijt geraakt zijn met deze domme actie.

truselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 16:58

Ik denk aardig wat. En van de mensen die niet per direct op kunnen zeggen, zullen er ook nog een hele hoop zijn die hun abbo opzeggen. Ik in ieder geval wel.

edit: even aangepast
Laatst bijgewerkt door truselientje op 04-03-09 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:01

ik hoop genoeg om het te voelen, zodat ze niet nog is zo'n actie uithalen..