Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sronnie schreef:Vanwaar toch de indruk dat je dan juist serieus geinteresseerde mensen trekt?
Ik ben hardstikke serieus qua rijden en alles er omheen, maar ik heb gewoon weg het geld niet om iets te betalen.
Ben ik daarom minder serieus, dacht het niet
Zo ken ik ook mensen die het tegenovergestelde van mij zijn, alles behalve serieus alleen willen rijden als het hun uitkomt en anders heeft het paard pech, maar omdat zij de centjes wel hebben zijn ze serieus?
Scum schreef:Ik denk dat je het zo moet zien: als je je paard zo laat rijden dat hij er beter van wordt dan moet jij de bijrijder betalen.
Als een bijrijder graag ook eens paard wil rijden (dus niet het paard in de training beter maakt) dan moet de bijrijder ervoor betalen.
sronnie schreef:Vanwaar toch de indruk dat je dan juist serieus geinteresseerde mensen trekt?
Ik ben hardstikke serieus qua rijden en alles er omheen, maar ik heb gewoon weg het geld niet om iets te betalen.
Ben ik daarom minder serieus, dacht het niet
Zo ken ik ook mensen die het tegenovergestelde van mij zijn, alles behalve serieus alleen willen rijden als het hun uitkomt en anders heeft het paard pech, maar omdat zij de centjes wel hebben zijn ze serieus?
) Wranglerbutt schreef:@RK: ben je zelf gelijk in de Z begonnen op een eigen paard ofzo?
P
). Dus als iemand zegt dattie wil gaan springen, dan zal ik diegene vertelen dat mijn paard dat niet echt goed kan, maar dattie wel leergierig genoeg is om het te willen gaan doen en dan zal ik waarschijnlijk zeggen dat hij/zij zich in het begin moet laten begeleden door iemand die daar een beetje kijk op heeft.Citaat:Hmm ik denk dat je gelijk hebt RK maar aan de andere kant, als ik op de zelfzame keren dat ik op een dressuurconcours (ik vind daar echt geen drol aan) kom en met name de ruiters in het L en M zie rijden (vaak met van die mega sporen) dan heb ik nog wel eens mijn vraagtekens bij die verfijnde hulpen
Citaat:Word wat anders op een afgestompt wedstrijd paard ( ja dier zijn er ook genoeg.
runningkawa schreef:Ik ga er vanuit dat hun SGW paarden erg fijn aan de hulpen zijn...
En die zien meer dan een 60 meter rijbak...

Meisje21 schreef:nielsd schreef:Van onze bijrijders vragen we niks. Je bewijst elkaar beide een dienst dus ik snap niet waarom jegeld moet vragen.
gr niels
hier ga ik in mee, ik vraag ook geen bijdrage aan mijn verzorgster, ben allang blij dat ik haar gevonden heb

Shalbo schreef:Ik ben er dus over aan het denken om een paard te gaan bijrijden. Ik WIL er dan graag voor betalen. Op die manier kun je afspraken maken, waarin je bepaalde voorwaarden kunt stellen (bijvoorbeeld, ik rij op die-en-die dag, het is niet de bedoeling dat er nóg een verzorger komt, e.d.). Op die manier voel ik me niet schuldig dat ik iemands paard loop te verprutsen (zo'n goede ruiter ben ik namelijk ook niet) en kan ik doen wat ik wil.
Zaak is wel natuurlijk om eerst iemand te vinden die zijn paard op zo'n manier wil delen natuurlijk
roosje84 schreef:Shalbo schreef:Ik ben er dus over aan het denken om een paard te gaan bijrijden. Ik WIL er dan graag voor betalen. Op die manier kun je afspraken maken, waarin je bepaalde voorwaarden kunt stellen (bijvoorbeeld, ik rij op die-en-die dag, het is niet de bedoeling dat er nóg een verzorger komt, e.d.). Op die manier voel ik me niet schuldig dat ik iemands paard loop te verprutsen (zo'n goede ruiter ben ik namelijk ook niet) en kan ik doen wat ik wil.
Zaak is wel natuurlijk om eerst iemand te vinden die zijn paard op zo'n manier wil delen natuurlijk
Met jou ben ik het wel eens