[INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

Re: [INFO] Alle vragen over auto's voor de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-25 18:44

Dusters mogen toch niet zoveel trekken? Heb er ooit ook naar gekeken maar dat viel vies tegen.
En inderdaad alles van plastic en cheapo geproduceerd. Als je een deur dicht deed hoorde je klienk ipv KLOENK! :D

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-25 19:14

Macs schreef:
Dees schreef:
Er zijn betere auto's voor je geld te vinden.
Kwa trekken zal het wel mee vallen, maar wij vonden die Duster echt plastic fantastic met stoelen waar je iedere bocht vanaf glijdt. Duidelijk goedkoop gefabriceerd.
Dan nog liever een Renault.

Heb je dan suggesties?
Wij zijn opzoek naar een gebruiksauto. Met een moestuin, eigen stuk land vd paarden en een hond hoeven we geen luxe interieur. Vooral praktisch. Onze auto blijft niet lang schoon zegmaar :+
Ik hoef geen gekke fratsen, cruise control en airco is voor ons voldoende.

Bijna 500 benzine-gestookte voertuigen die op basis van de filters goed in staat zouden moeten zijn om een 1,5 paards te trekken.
https://www.gaspedaal.nl/benzine?pmin=1 ... 1&srt=pr-a

Hoeveel keuze had je dan gewild?

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-25 19:42

Macs schreef:
Ik hoef geen gekke fratsen, cruise control en airco is voor ons voldoende.

Dat zegt je. Maar als je eenmaal een fijne auto hebt mogen rijden, dan wil je liever niet meer terug in comfort. Dat zit hem ook in het gewicht van de wagen en het vermogen.
Het is dus ook maar net wat je nu rijdt. Is dat een Opel Corsa 1.2 uit 1997 oid, dan zul je vast snel blij worden.

Zelf had ik voor de 1,5prds een Ford Sierra (o man, die was gaaf! :D ), een Mazda Premacy, een Volvo S60, een Audi A4 en een Mazda CX-5. Konden het allemaal makkelijk. De Premacy was het goedkoopst, de Volvo het duurst. (Allemaal 2.0+ liter motoren trouwens).

Als je gering budget hebt en het dus zoekt in het oudere segment auto-aanbod, zou ik gaan kijken bij Ford, Mazda en Audi. In naam lijken ze duurder, in praktijk betaal je hetzelfde als voor Franse wagens maar koop je veel meer kwaliteit. Zeker als je de auto echt gaat gebruiken.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-25 23:25

Ik was voor een 1,5 paards super blij met mijn Saab 9-3 2.0 en Subaru Legacy 2.0.(beide op LPG) wat een hoop geld scheelde.

Toen ik de trailer wegreed heb ik de Subaru ook weg gedaan voor een corsaatje.
Reed prima hoor maar miste de Subaru wel.

Nu van de Corsa over gestapt op de Bmw x3, djeeezzz wat een luxe, allemaal opties erop die ik niet nodig heb, maar oh zo fijn zijn :D

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:04

Als je een echte gebruiksauto die alles kan wilt is de Nissan XTrail een optie.