Ayla schreef:Wij hebben de houten bodem + gietvloer met een slijptol en breekijzer/koevoet er uit gekregen, het stonk enorm en was idd geen leuk klusje. Maar toen we door hadden dat het met de normale schijven van de slijptol het meest makkelijk ging, hadden we de bodem er zo uit (mijn bodem lag onder mijn wanden, nog net wat extra werk dus).
Nou he, wat een vieze (ammonia) lucht
Was mijn schoonvader ook niet blij mee haha.Ik kan de trailer straks weer ophalen en dan gaat mijn man de bedrading (is monteur) nalopen. Alleen nog een nieuwe strip bestellen en kijken of we een leuke trailersticker erop willen en dan is hij klaar. Oh nee, moet ook nog een rubber mat aanschaffen.

Het is dus een complete renovatie geworden. We (mijn vriend en ik) hebben alle betonplexplaten vervangen door nieuwe. Dus voorpanelen, zijwanden, bodem en klep. Chassis, remmen etc waren gelukkig allemaal nog in goede staat. We zijn nu zover dat we de zijwanden, bodem en kap er weer in hebben staan. Over de klep hebben we nog een meningsverschil. Mijn vriend heeft m er wat hoger in gezet dan hij zat, volgens hem maakt die kier tussen klep en bodem helemaal niet zoveel uit en bovendien komt de bodem nog 10mm omhoog door de rubbermat die er op komt. Maar ik ben van oordeel dat die kier wel degelijk uitmaakt. Bijv omdat een ijzer daar tussen zou kunnen komen én bij de overstap van klep naar trailer (of andersom). Hoeveel ruimte zit er bij jullie tussen, waarbij de klep nog goed scharniert? Gaan we vanmiddag verder over discussiëren ben ik bang