(Laatste waarschuwing!)
Wat betreft een slotje, we slotteren niet zomaar 'even'iets. Als men niet meer reageert zakt het topic vanzelf weg in de menigte.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Perrokai schreef:Meld het mij dan ook even anders kan ik de aangifte niet in trekken....of wel intrekken...dat is part of the deal toch neem ik aan ?
Rina, uit ervaring duurt het bij ons via online banking dus minder dan 48 uur.....gaat heel snel hoor !

Brainless schreef:Margret39 schreef:Wil je haar ophalen lau dan heb je een rechtelijk bevel nodig en mag je mij mn geld teruggeven inclusief al de gemaakte kosten dus stalhuur vanaf Juli enz enz zo zit de wet in elkaar, dat is iets meer als wat jij vermeend van mij/ons te krijgen.
Als je hebt aanbetaald ben je als koper verantwoordelijk (onderhoud/da ed) voor de pony, maar je bent pas officieel eigenaar als het hele bedrag is voldaan.
Tot die tijd kun je absoluut niet de extra kosten claimen.
Als je gelijk de pony had terug gebracht, had je ook geen extra kosten (stalling ed) gehad.
Op het moment van het constateren van een gebrek (oa door een DA), moet je gelijk de verkopers hiervan op de hoogte stellen.
Dan wordt opdat moment de koopovereenkomst ontbonden en gaat de pony terug naar de verkopers.
De kopers krijgen hun aanbetaalde geld terug.
Als de verkopers dit niet willen en weigeren de pony terug te geven, zijn de kosten (en de daarbij behorend risico) geheel voor de kopers.