BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 18:11

Dit hele gedoe denk dat ze bedoeld, en dat iedereen iets anders aangeboden krijgt voor een andere prijs ;)

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 19:58

kathris schreef:
welke reden geven ze daarvoor? zij hebben namelijk contractbreuk gepleegd.. en bij C_arola meen ik hebben ze wel met onmiddelijke ingang het abonnement stopgezet eb het resterende abonnementsgeld teruggestort.. misschien even met haar contact opnemen?

en over dat jaar Bit voor 39.50 was geloof ik een aanbieding als je ook een Divoza kaart had en dan nieuwe abonnee.. maar misschien dat ze op die manier nog oude abonnee's proberen te lijmen te blijven

Ja, dat heb ik ze ook terug gemaild :+

Lekker dan, ik ben ook Divozaklant en heb gewoon (wat was het ook alweer?) 69 euro betaald eind vorig jaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 20:27

amanda2 schreef:
@[naam]: je abbo wordt stilzwijgend verlengd. Je moet -als je iets wil veranderen- nu contact met ze opnemen. Als je wacht op een acceptgiro is ook je opzegtermijn al verstreken.

Stilzwijgend verlengen ben ik mee akkoord, sowieso ben ik in principe al te laat om op te zeggen (als ik dat zou willen, ben er nog niet uit :=) want dat moet toch x aantal maanden op voorhand? Maar stilzwijgend verlengen zonder een rekening te sturen lijkt me toch een beetje moeilijk ... Nuja, ze mogen van mij altijd tijdschriften blijven opsturen zonder dat ik die rekening krijg hoor, maar ik denk niet dat het zo gaat werken .. :+

amanda2

Re: BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 21:08

Waarom zouden ze je geen rekening sturen dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 21:13

amanda2 schreef:
Waarom zouden ze je geen rekening sturen dan?

Weet ik niet .. dat is het probleem, ik vraag me af waar dat ding blijft :+

Zoals gezegd heb ik 2 jaar geleden begin februari het abo aangevraagd, samen met een ander tijdschrift. Van dat ander tijdschrift heb ik ook nu alweer de rekening gehad, in januari al, en van de bit tot op heden nog steeds niks ..

Vorig jaar was dit ook zo, toen heeft de rekening van de bit ook lang(er) op zich laten wachten, wanneer ik dan precies betaald heb weet ik niet zo uit het hoofd, dat zou ik moeten opzoeken .. maar ik heb toen wel een nummer gemist omdat mijn abo dus afgelopen was en ik nog niet betaald had (omdat ik die rekening nog niet gekregen had). Heb het na een e-mail wel opgestuurd gekregen...

Vind het een beetje raar allemaal, kan ze natuurlijk wel een e-mail ofzo sturen maar denk dat ze het momenteel wel beetje druk hebben ( :+ ) dus ik denk om daar nog even mee te wachten ... Als ik nu geen tijdschriften (en geen rekening) meer krijg is het natuurlijk wel meteen opgelost, moet ik niet meer nadenken of ik het tijdschrift nog wil of niet :')

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 21:47

Mijn abbo zou 28 februari aflopen, ik heb anderhalve week geleden mijn abbo opgezegd, maar ook nog geen rekening gehad! Terwijl ik die normaal gesproken wel al eerder had :j

Overigens kon ik gewoon mijn abbo stopzetten hoor!

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 07:36

Je betaalt toch n jaar vooruit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 14:14

Ja, dus?
Ik zou nu opnieuw moeten betalen, voor het jaar dat komt dus .. Dit zou normaal al begin februari moeten gebeuren waardoor het mij logisch lijkt dat ik de rekening in januari ontvang (zoals bij dat andere tijdschrift ook) omdat je altijd een bepaalde termijn hebt om te betalen .. En tot op heden nog geen rekening. (dus om nu te betalen voor nog een jaar bit, mijn abo loopt vanaf februari ...).

zweetvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 14:42

Is er verder niemand gebeld met de alternatieven voor het blad Dressuur?
Van de week bellen ze me nog n x en dan moet ik mn keus doorgeven maar had geen pen en papier bij de hand toen ze vorige keer belden.. dacht wel te kunnen onthouden wat mijn opties waren maar helaas ;).
Had dus hoop dat er hier meer waren die nog wisten welke keuzes er waren..

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 16:32

[quote="[***]"]Ja, dus?
quote]

Zoek t lekker uit... :Z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 16:36

>;) Ik antwoord maar gewoon op jouw vragen, als jij het dan niet begrijpt of niet wil begrijpen kan je het vragen (in het eerste geval) of is dat mijn probleem niet (in het tweede geval) ... Je MOET me niet helpen hoor, echt niet ... :(:)

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 16:53

Wat zit je nou moeilijk en aangebrand te doen:
Ik zeg: zoek het uit (met de Bit)
Probeer alleen met je mee te denken,
maar heb hier geen zin in. :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 17:06

Ik doe aangebrand? :+

Ik heb gewoon het gevoel alsof ik in cirkeltjes draai en telkens hetzelfde zeg, maar dat het blijkbaar niet doordringt ofzo .. Ik blijf ook niet bezig ;)

Misschien nog een laatste keer:
Abo afgesloten begin februari, momenteel is het maart en heb ik nog steeds geen rekening gekregen om mijn abo te verlengen.. Komt dit door de problemen met dat dressuurboekje of .. ? (lijkt me niet want vorig jaar was dit ook zo, maar nu is het wel extreem laat :+)

Betekent geen rekening krijgen ook geen abo-verlenging? Of krijg ik zodadelijk een aanmaning in de brievenbus? Nog meer mensen bekend met dit? Zou ik hiervoor mailen of nog even wachten tot alle problemen van nu opgelost zijn?

Als het nu nog niet duidelijk is weet ik het ook niet meer :')
(en dit laatste is algemeen bedoeld hoor, geen verplichting tot jou om mij te helpen ...)

Foxy1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:14

[***] schreef:
Ik doe aangebrand? :+

Ik heb gewoon het gevoel alsof ik in cirkeltjes draai en telkens hetzelfde zeg, maar dat het blijkbaar niet doordringt ofzo .. Ik blijf ook niet bezig ;)

Misschien nog een laatste keer:
Abo afgesloten begin februari, momenteel is het maart en heb ik nog steeds geen rekening gekregen om mijn abo te verlengen.. Komt dit door de problemen met dat dressuurboekje of .. ? (lijkt me niet want vorig jaar was dit ook zo, maar nu is het wel extreem laat :+)

Betekent geen rekening krijgen ook geen abo-verlenging? Of krijg ik zodadelijk een aanmaning in de brievenbus? Nog meer mensen bekend met dit? Zou ik hiervoor mailen of nog even wachten tot alle problemen van nu opgelost zijn?

Als het nu nog niet duidelijk is weet ik het ook niet meer :')
(en dit laatste is algemeen bedoeld hoor, geen verplichting tot jou om mij te helpen ...)

Je had je rekening inderdaad al moeten hebben ja. Geen rekening hoeft overigens niet te betekenen geen abo-verlenging. Abonnement zal wel gewoon doorlopen, misschien is jouw rekening niet uit het systeem gekomen, zou kunnen.
Wil je je abonnement stopzetten, dan zou ik als de wiedeweerga bellen. Anders gewoon lekker afwachten tot je de rekening ontvangt.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 20:29

Zeg, stelletje bokkers!! Beetje de klantenservice platleggen bij REED! Fraai is dat. Foei toch! :D

Na het vorige mailtje van ze, met versie 3.212 van mogelijke en onmogelijke oplossingen, ging ik vandaag maar weer eens per mail vragen wat ze met mijn huidige abonnement van plan zijn.
Krijg ik dit mailtje terug:

Geachte klant,

Dank voor uw bericht aan onze klantenservice. In verband met de grote drukte op dit moment in het e-mailverkeer zal de verwerkingstijd van uw verzoek iets langer zijn dan u van ons gewend bent.
Wij doen ons uiterste best om uw vraag/opmerking zo spoedig mogelijk te verwerken. U kunt binnen enkele dagen een reactie op uw e-mail tegemoet zien.

Voor veel voorkomende vragen kunt u ook terecht op onze online klantenservice.

Voor vragen over onze fiscale producten kunt u terecht op Elsevierfiscaal.nl.

Met vriendelijke groeten,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 20:36

Goed zo, heeft een mail sturen ookal geen zin meer ... :Y)

Haha neen, ik wacht wel gewoon even af :j
Denk dat ik wacht tot de rekening er is, nu staakt de post 3 dagen dus ik zie wel tegen het einde van de week .. Eventueel als die er volgende week nog niet is dat ik toch even een mailtje stuur.

En dan zie ik wel wat er op die rekening staat, misschien staat er wel wat uitleg bij naar aanleiding van de recente veranderingen ;)

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 21:40

Nou dan ben ik blij dat er zowel een mail en een zelfde aangetekende brief naar ze toe gegaan is, afgelopen donderdag.
De brief is afgelopen vrijdag aangepakt, en heb zaterdag hier de handtekening van terug gehad .
Dus weten ze er van dat ik binnen 2 weken mijn geld terug wil.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 21:41

ik stuur binnen een paar maand gewoon nogmaals een bericht dat ik mijn abo niet wens te verlengen. Duurt toch maar een half jaartje meer. Heb geen zin om er te blijven achter lopen. :\

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 21:45

Ja oke, maar ze boren wel wat door je neus.
Een oor aan naaien doen ze maar een ander , ik heb er al twee.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 23:19

Vind het behoorlijk tegenvallen van Reed hoe ze met klachten omgaan. Zie ook weinig terecht komen van oplossingen...

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 08:29

Rivano schreef:
Zeg, stelletje bokkers!! Beetje de klantenservice platleggen bij REED! Fraai is dat. Foei toch! :D Krijg ik dit mailtje terug:

Dat is een standaard mailtje, krijg je nu na elke mail gestuurd :+

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 18:24

Ja, ik kreeg hem net ook nadat ik mijn 3e mailtje heb verstuurd.

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 20:12

Kijk net in mijn postvak, daar staat een mail dat het hun spijt dat ik mijn abbo: per direct stop zet, het geld word overgemaakt.
Had dus nogmaals een mail en een zelfde aangetekende brief naar ze toegestuurd.
Nu kan het dus wel ineens, dacht zelf dat het een pittige brief was.
Nu maar wachten op het geld, en dan ben ik er af.

e_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:08

Kijk, het kan dus wel.. raar, bij de één wel en de ander niet..

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:38

Ja , dat hadden ze tegen mij ook gezegt dat het niet kon, maar blijkbaar was mijn schrijven wat doorslag gaf.
Dus een net briefje met wat termen smijten, en hier en daar wat lenen om je brief wat aannemelijker te maken en hoppa, het kan dus wel .
Hou jullie op de hoogte en suc6