Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kathris schreef:welke reden geven ze daarvoor? zij hebben namelijk contractbreuk gepleegd.. en bij C_arola meen ik hebben ze wel met onmiddelijke ingang het abonnement stopgezet eb het resterende abonnementsgeld teruggestort.. misschien even met haar contact opnemen?
en over dat jaar Bit voor 39.50 was geloof ik een aanbieding als je ook een Divoza kaart had en dan nieuwe abonnee.. maar misschien dat ze op die manier nog oude abonnee's proberen te lijmen te blijven
amanda2 schreef:@[naam]: je abbo wordt stilzwijgend verlengd. Je moet -als je iets wil veranderen- nu contact met ze opnemen. Als je wacht op een acceptgiro is ook je opzegtermijn al verstreken.
) want dat moet toch x aantal maanden op voorhand? Maar stilzwijgend verlengen zonder een rekening te sturen lijkt me toch een beetje moeilijk ... Nuja, ze mogen van mij altijd tijdschriften blijven opsturen zonder dat ik die rekening krijg hoor, maar ik denk niet dat het zo gaat werken ..
amanda2 schreef:Waarom zouden ze je geen rekening sturen dan?

) dus ik denk om daar nog even mee te wachten ... Als ik nu geen tijdschriften (en geen rekening) meer krijg is het natuurlijk wel meteen opgelost, moet ik niet meer nadenken of ik het tijdschrift nog wil of niet
.

)
[***] schreef:Ik doe aangebrand?
Ik heb gewoon het gevoel alsof ik in cirkeltjes draai en telkens hetzelfde zeg, maar dat het blijkbaar niet doordringt ofzo .. Ik blijf ook niet bezig
Misschien nog een laatste keer:
Abo afgesloten begin februari, momenteel is het maart en heb ik nog steeds geen rekening gekregen om mijn abo te verlengen.. Komt dit door de problemen met dat dressuurboekje of .. ? (lijkt me niet want vorig jaar was dit ook zo, maar nu is het wel extreem laat)
Betekent geen rekening krijgen ook geen abo-verlenging? Of krijg ik zodadelijk een aanmaning in de brievenbus? Nog meer mensen bekend met dit? Zou ik hiervoor mailen of nog even wachten tot alle problemen van nu opgelost zijn?
Als het nu nog niet duidelijk is weet ik het ook niet meer![]()
(en dit laatste is algemeen bedoeld hoor, geen verplichting tot jou om mij te helpen ...)