xNicolx schreef:Hallo!
Wat vinden jullie van een Suzuki Vitara 4WD 1.6 liter als trek auto? Komt een anderhalf paardstrailer achter met toegestaande maximale massa 1300 KG (kom ongeveer aan 1100 kilo met mijn paard).
Auto mag 1450 trekken.
Ik rijd erg weinig zon 150 km per week, gebruik de auto alleen voor stal. Rest op de fiets of de auto van mijn vriend.
Vitara of grand vitara? Mijn vriendin heeft jaren in de eerste gereden. Fantastisch wagentje om offroad de grote dure 4x4 de stont (of modder) in de ogen te rijden
. Niet kapot te krijgen en zo oud als hij was voor een behoorlijke prijs verkocht naar afrika. Dat gezegd hebbende.........trailer trekken wordt je echt niet blij van. Het is een relatief klein licht wagentje met een korte wielbasis. Goed voor een paar km over binnenweg naar de rijvereniging maar zodra je ermee de snelweg op gaat heb je je handen vol aan die combi. Slecht weer of een springerig paard en je houdt er waarschijnlijk een vieze broek aan over. Ook al kloppen de cijfers op papier allemaal, dat soort auto's hebben geen enkele invloed op een paardentrailer als die z'n eigen route gaat volgen.